hoe brand ik een film op dvd

Status
Niet open voor verdere reacties.
Het gaat niet om de IFO bestanden maar alleen om het bestand VIDEO_TS.IFO
Als het goed is wordt het dan net zo afgespeeld als wanneer je een DVD in een speler doet.
Loop dan alle hoofdstukken even langs.
 
O sorry, ik ben echt een leek op dit gebied.

Hm, hij speelt heel de film niet af. Krijg alleen ongeveer 22 seconden dit:
2mmwhzd.png


Bij de andere film die ik wil branden komt bij de ifo ook niet heel de film. Alleen zo'n blauw scherm met naam van de film.
 
Laatst bewerkt:
Dat is dan sowieso niet goed maar ik zie ook in het scherm van CDburnerXP dat je een data disk aan het branden bent. En je moet in het eerste scherm van CDburnerXP kiezen voor een maken van een Video DVD.
 
Dat is dan sowieso niet goed maar ik zie ook in het scherm van CDburnerXP dat je een data disk aan het branden bent. En je moet in het eerste scherm van CDburnerXP kiezen voor een maken van een Video DVD.

Maar ik kan de film wel gewoon kijken via een ander bestand? wat moet ik dan nu doen?
Ik heb trouwens ook bij cdburnerXP voor video dvd geprobeerd, maar dan knalt hij eruit na 30 seconden.
 
Dan zijn die DVD bestanden dus echt niet in orde. Een DVD is niet 1 bestand maar een verzameling van bestanden. Bij het kiezen voor het maken van een Video DVD geef je dan de map aan waar deze bestanden staan.
 
dat is wel raar.. ik ga het proberen met de avi films oke? ik heb freemake video converter, waar moet ik op drukken om hem goed te converteren?
 
dankje hij is nu aan het converteren. is hij dan ook gelijk gebrandt? aangezien ik "DVD creeëren" zie staan
 
Een DVD is wat anders dan een DVD schijfje. Zoals ik al zei, een DVD is een verzameling van bestanden. De DVD die hij nu aan het maken is kun je straks met VLC controleren en daarna met CDburnerXP branden via de keuze Video DVD.
 
Wat wordt er genoemd bij de details van die foutmelding, denk dat we daar veel meer info uit kunnen slepen.
 
Nog even wat anders. Bij het met VLC afspelen van het bestand VIDEO_TS.IFO heb je toch wel op de knop geklikt waar de pijl naar wijst om de film te starten hoop ik?
v5fmvp.png
 
Nog even wat anders. Bij het met VLC afspelen van het bestand VIDEO_TS.IFO heb je toch wel op de knop geklikt waar de pijl naar wijst om de film te starten hoop ik?
[]
o wacht dan begint hij idd wel met starten van de film sorry


Tijdens het converten van AVI naar dvd krijg ik dit:
2agrps5.png


Dit beweert dat het niet gelukt is, maar hij is wel degelijk geconverteerd naar vob file:
Alleen hier staat weer geen ifo file bij.
nxtkax.png
 
Laatst bewerkt:
Laatst bewerkt:
Iedere twee keer als ik een dvd probeer te branden verdwijnt de verwisselbare schijf bij mijn computer. dan maakt de dvd die ik in de laptop stop helemaal geen contact meer met de laptop en moet ik hem opnieuw opstarten voordat ik weer kan proberen te branden. kan dit ook een oorzaak zijn?
 
De oorzaak daarvan kan heel goed de oorzaak zijn van het feit dat je niet kunt branden. Dat laatst genoemde probleem zul je dus eerst op moeten lossen. Stel daarvoor een nieuwe vraag in de sectie Besturingsystemen en dan je Windows type.

Maar zo zal het lastig worden je DVD schijfje op tijd te hebben.
 
Ik heb het idee dat er wat problemen met de site zijn.
 
Hm, probeerde een aantal berichten te posten en leek er niet doorheen te komen. Nu dus wel..

Raar van al die berichten. Maargoed ontopic, ik heb een redelijk nieuwe tv met een usb gat erin, is het mogelijk om films op mijn usb te zetten en die in de tv te stoppn? het is een dual tv
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan