Goedemiddag Helpers,
Ik denk dat ik een hele lastige vraag heb (uitdaging).
Ik doe voor mij werk onder andere gasten cabine controleren op cruiseschepen.
Dit betekent een schip vaart het hele seizoen en aan het eind van het jaar gaan we controleren wat er allemaal moet worden gerepareerd, per cabine, er zijn 75 cabines.
Hiervoor gebruiken wij een plattegrond en vullen deze met de pen in, zie bijlage.
Later doen we alle lijsten in excel typen en gelijk codes geven bij welke onderaannemer dit hoort.
Veel werk en kans op fouten.
Wat ik zoek is als wij controles doen, dit gelijk digitaal kunnen invoeren (bv IPad) en later alles kunnen filteren samenvoegen op naam en/of code in een totaal overzicht.
Maar ik zou niet weten waar ik dit mee zou kunnen maken.
Kunnen jullie mij een beetje op weg helpen?????
Thanks helpers.
grt Dex
Ik denk dat ik een hele lastige vraag heb (uitdaging).
Ik doe voor mij werk onder andere gasten cabine controleren op cruiseschepen.
Dit betekent een schip vaart het hele seizoen en aan het eind van het jaar gaan we controleren wat er allemaal moet worden gerepareerd, per cabine, er zijn 75 cabines.
Hiervoor gebruiken wij een plattegrond en vullen deze met de pen in, zie bijlage.
Later doen we alle lijsten in excel typen en gelijk codes geven bij welke onderaannemer dit hoort.
Veel werk en kans op fouten.
Wat ik zoek is als wij controles doen, dit gelijk digitaal kunnen invoeren (bv IPad) en later alles kunnen filteren samenvoegen op naam en/of code in een totaal overzicht.
Maar ik zou niet weten waar ik dit mee zou kunnen maken.
Kunnen jullie mij een beetje op weg helpen?????
Thanks helpers.
grt Dex