Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
1. Hoe heb jij html geleerd? 2. Welk boek heb je gebruikt?
Ai, dat betekent dat het een 100% flash-website is? Dat zijn (dus) niet de handigste om even snel iets aan te passen... - Met wat pech is deze dan ook niet van de soort "toegankelijke website" (voor Google en bezoekers).ik heb hier alles van onze eigen site in een map.
Alles staat in .swf.
Ja, d.w.z. eigenlijk de hele site opnieuw maken met html en css (en eventueel javascript). Daar heb je alleen Kladblok (of het betere Notepad++) voor nodig als je op de hand wilt coderen, of KompoZer als je met een ontwerp-weergave wilt werken (en daarnaast in de code).Zo een (flash-bewerk) programma kopen voor 1 website is wel erg duur vind ik.
Is er geen goedkopere oplossing?
Dan zou je opdrachtnemer behalve het wijzigen van foto's en teksten ook het herbouwen van de site voor z'n/h'r rekening moeten nemen. Of je kunt dat aan nog iemand anders uitbesteden. Vraag vooraf wel even een offerte!ik ga het toch allemaal laten doen.
onze site is wel erg flashy, met filmpjes, foto's en er beweegt altijd wel iets.
De eerste opmerking die we altijd krijgen is "hoe mooi die site wel is" .
Dat wil ik zo houden maar ik denk dat dit alleen kan in flash.
Dat het niet gemakkelijk is hoor ik ook links en rechts.
Hoe groot is het gevaar dat ons idee gekopieerd wordt, of kunnen ze dat ook gewoon van onze site kopieren?
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.