hoe kan dit opgelost worden

ODee

Gebruiker
Lid geworden
24 mrt 2007
goede morgen ,
ik kom gisteren terug van een 4 weekse vakantie en heb al die tijd mijn laptop niet gebruikt.
ik wilde gisterenavond mijn mail lezen maar kreeg dit te zien toen ik outlook opende ( voor de vakantie was er nog niks aan de hand) ik heb totaal geen idee wat ik nu moet om mijn mail te lezen in outlook

online gaat het wel en ook op mijn gsm

op de bijlage een foto van mijn bureau blad wat ik te zien krijg als ik dus outlook open.
btw ik gebruik office 2024

alvast bedankt voor de moeite

Bijlagen

• WhatsApp Image 2026-04-03 .jpeg
    WhatsApp Image 2026-04-03 .jpeg
    231 KB · Weergaven: 17
Zag dit bericht, ik gebruik zelf geen outlook.
Outlook-bug
Dit gaat specifiek over een outlook.com (voorgaand hotmail, live etc) adres gecombineerd met een zakelijk Microsoft365 adres (Exchange Online), dit zijn tegenwoordig beiden M365 accounts, waarvan de ene privé is, maar toch wel Exchange Online gebruikt.
De bug zorgt ervoor dat Outlook classic vanaf het verkeerde account de mail verstuurt, ook al staat het juiste account geselecteerd bij 'van'.

@ODee laat een Google Accountverificatiefout zien.
Voor de mensen die het Engelands een beetje machtig zijn heeft Microsoft deze fout uitgelegd:

Voor de rest: Sluit Outlook (classic) af, typ in het vak "zoeken" van de startbalk de woorden 'windows-referenties' om de Windows-referenties beheren panel te openen, en verwijder daar alle vermeldingen van Google en/of Gmail, en start Outlook (classic) daarna weer opnieuw.
Voor de goede orde zou je eerst nog Windows kunnen herstarten, maar dat is niet altijd nodig.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan