Hoe kan ik 1 account dicht spijkeren

Status
Niet open voor verdere reacties.

Roel1983

Gebruiker
Lid geworden
28 sep 2011
Berichten
8
Hallo iedereen,

Zou iemand me kunnen helpen met het volgende.
Ik heb windows 7 Pro en hier wil ik 1 account helemaal dicht spijkeren en 1 account als admin.

1ste account deze alleen programmas kan laten draaien die ik wil en voor de rest kunnen ze niks. deze staan zowel in de program files map als er buiten.
Ze mogen geen rechter muis knop geen tijd wijziging etc. start menu leeg op afsluiten na. Kort gezegt alleen mijn snelkoppelingen op de achter grond waar mee ze in 2 mappen bestanden moeten kunnen weg schrijven en voor de rest mogen ze deze bestanden op cd branden voor de rest mogen ze niks..

2e account mag alles.

Kan iemand me helpen aub. :thumb::thumb::thumb::thumb:

alvast bedankt voor elk antwoord.
 
Dankje Jasper voor je link maar dit is niet wat ik zoek.
Ik zoek eigenlijk net zoiets als Windows Steady State. Maar dan Natuurlijk voor W7.
Maar na 1uur zoeken en een hoop onzin van Microsoft gelezen te hebben. Heb ik niks gevonden. Want ze doen de moeite niet meer. (ben er nu al 8 dagen mee bezig)

Nou oke zwa nu bieden ze iets anders aan via Group Policy maar ja. Wel iets maar ik ga geen 3 weken spenderen om windows dicht te spijkeren via Group policy. Wat me van te voren nog geen 20 sec over deed.
Of als er nu een fatsoenlijke handleinding was in het NL. Dan wil ik er nog wel mee beginnnen. Maar ja 3x raden :D :D die is er natuurlijk ook niet bij Microsoft.

Dus net zoals altijd ga je achter uit met elk nieuw besturings systeem bij Microsoft inplaats van vooruit :D :D :D :D :D
Maar ik zal me een beetje inhouden hier over microsoft :D

Ben hier mee begonnnen maar dat is een K**zooi om door te komen. Zoek dus eigenlijk een makkelijke oplossing voor mijn probleem.
Maar die is er nog niet en ik heb echt een windows 7 nodig die zo dicht zit als een dicht gemetseld huis zal ik maar zeggen zonder deuren dan en ramen natuurlijk :p
zodat je er niet in kan komen.

lol
Hoop dat iemand iets hier over weet of me hier mee kan helpen dat zou ik echt heel heel heel heel heel heel heel heel heel erg kunnen waarderen.

:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D
 
Hoi,

Windows Steady State werkt gewoon onder windows 7 hoor :p

Groeten,
Jasper
 
Nee hoor niet als je de 64 bits hebt of kun je me vertellen hoe je door de validatie genie komt van microsoft want hier slaat hij op vast en sluit hij zich af dat is in het begin van de installatie van steady state :D:D:D:D:D:D:

Dankje voor je antwoord ;)
 
of heb je een link van de download van jou versie van steady state ben bereid om die te test en ;)
 
Heb een hoop gevonden met group policy maar dan restict ik iedereen en dus ook me zelf :p:p:p:p:p:p en dat wil ik voor komen hahah lol.
 
Naja..dan gaat dat niet. Dan moet je het toch écht via Group Policy doen. Heb ik ook gedaan en ben een uurtje mee bezig geweest. Hierna was alles helemaal dichtgespijkerd. ;)
 
Dankje voor de oplossing Jasper. Maar dit is geen uutje werk hoor. Want als je dat voor de eerste keer moet doen ben je er niet in een uutje mee klaar grapjas.
:D :D :D
Ik ben al heel de dag bezig en ben nog geen zak voor uit gekomen. Want nu werkt geen 1 account meer op dat *** systeem meer :(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:( . Kan hem dus nu al opnieuw installeren YEAHH lang leven Microsoft YEAHHHH. :D:D:D:D:D:D:D:D:D
Maar ga er geen woord meer aan vuil maken.

Wil je heel vriendelijke bedanken voor je snelle reactie op mijn vraag. En voor je aangeboden oplossing.

mvg Roel ;)
 
Download en installeer dan eens Returnil System Safe dat een alternatief is voor Windows SteadyState. Je kunt het programma opstarten in virtuele modus en de instelling hiervoor afschermen met een wachtwoord. In virtuele modus kun je doen en laten wat je wilt, maar zodra je dan opnieuw start, wordt alles weer terug gebracht naar de staat voor het in de virtuele modus was....
Misschien is dit een idee?;)
 
Hallo dorado je heb het programma geprobeerd maar dit is ook niet wat ik zoek. hier mee beveilig ik niet heel veel als alleen dat mijn image weer terug komt als ik de laptop opnieuw opstart.
En wil ze moeten wel gegevens bewaren waar ze mee bezig zijn als die laptop per ongeluk of bewust opnieuw opstart. Mag absolut geen data verliezen waarmee ze bezig waren. Denk helaas niet dat dit de oplossing is maar dankje voor het aanbod hier van. ;) ;););););););););)

Maar het maakt al weer weining uit heb al iets gevonden nu waarmee ik wat kan. Alleen zit nu met het probleem dat mijn Microsoft sql database niet meer aangesproken kan worden hij komt dan met 1 of andere register fout melding waar hij geen toegang tot heeft. Dit is nu nog maar mijn enige probleem. Heb ik na een aantal uren spenderen het nu dicht zitten maar wat een ***zooi is dat in Windows 7. Steady state was een stukje makkelijker :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D. Maar ja niks aan te doen.
Mijn dank voor al jullie ideeen om me hier mee te helpen.
Weet niet of ik de volgende vraag hier moet stellen maar het gaat over de policy nog steeds ;)

Weet alleen niet of iemand me ook kan helpen welke policy ik moet hebben om dus mijn microsoft sql database onder het gebruikers account dat ik heb aangemaakt kan laten communiceren met het register.
Kan van de fout melding eventueel een print screen maken maar weet niet of iemand hier iets aan heeft.

Krijg de melding er is een fout opgetreden.
Aangevraagde registertoegang is niet toegestaan.

Terwijl onder het admin account alles goed werkt :S:S:S:S:S:S

Alvast bedankt voor alle hulp iedereen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan