hoe kan ik een videofragment omzetten naar iso of iets waarmee ik het wel kan branden

Status
Niet open voor verdere reacties.

susyq

Gebruiker
Lid geworden
19 aug 2008
hallo,

hoe kan ik een videofragment omzetten naar iso of een ander soort bestand zodat ik het kan branden met nero, of kan je een videofragment ook gewoon branden?
want mij lukt het namelijk niet:confused:

In nero gewoon een data cd/dvd maken en dan het videofragment daar naar toe slepen. Als de cd/dvd echter afspeelbaar (zoals een DVD film) moet zijn dan moet je kiezen voor video cd/dvd

ik probeerde net om het videofragment bij burning rom, video dvd, in het vakje van video te zetten maar hij zei dat dit bestand er niet in kon.
wat kan ik daar aan doen?

Dat komt omdat je op een DVD video alleen VOB, IFO en BUP files (DVD bestanden) mag zetten.
Stop maar eens een gekochte DVD in je pc en kijk via Windows Verkenner welke bestanden er op staan. Je ziet dan 2 mappen AUDIO_TS en VIDEO_TS, in de VIDEO_TS map staan dan weer VOB, IFO en BUP bestanden.

Wat is het voor een bestand: AVI, MPEG, WMV, DIVX, Xvid etc. ?
Hoe groot is het ?
Moet het filmpje afspeelbaar zijn op een DVD-speler ?

Laatst bewerkt:
bij eigenschappen staat dat het bestandtype een videofragment is en hij is 651 mb

Als je rechtsklikt op het bestand en je klikt dan op eigenschappen welke extensie (.avi, .wmv etc.) staat er dan achter de bestandsnaam ?

Moet het filmpje afspeelbaar zijn op een DVD-speler ?

ik heb een videofragment, een par bestand een nzb bestand en een sfv bestand.

achter het videofragment staat dvdrip, en achter die andere gestanden staat dvdrip.avi.(par of nzb of sfv)

het moet op een dvd speler afspeelbaar zijn

Een avi bestand kun je omzetten met convertxtodvd, een handleiding kun je vinden op binaries4all. Erg handig voor allerlij nieuwsgroep gerelateerde zaken ;)

Wanneer je dit bestand gedownload hebt van de nieuwsgroepen doe je er nog wel verstandig aan om doormiddel van het bijgeleverde PAR bestandje (i.c.m. Quickpar) het avi bestand te controleren op beschadigingen. Ook van quickpar kan je een handleiding vinden op binaries4all.

Laatst bewerkt:
helpen met een iso bestand maken

hallo,

hoe kan ik een videofragment omzetten naar iso of een ander soort bestand zodat ik het kan branden met nero, of kan je een videofragment ook gewoon branden?
want mij lukt het namelijk niet:confused:

met imgburn kun je je video fragmenten om zetten naar iso ik zal er een link voor je bij doen met de instructies erg makkelijk ben er zelf ook net mee bezig
http://forum.imgburn.com/index.php?showtopic=1778&

deze is makkelijk en nu moet het lukken
succes mvg slayerfreak

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan