Hoe kan ik gamen met mij Playstation 3 op een tv/monitor

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ankido

Gebruiker
Lid geworden
30 jan 2010
Berichten
7
Jongens ik heb een vraag. Ik heb een LCD HDTV Monitor gehaald, de Samsung B2330HD monitor/tv. Hij heeft 2 HDMI ingangen en ook een D-sub Input (15 pin). Hij is ook full HD 1920 X 1080. Mij vraag is : kan ik mijn Playstation 3 aan de Monitor/tv aansluiten door een HDMI kabel? Ik denk aangezien de Playstation 3 een HDMI ingang heeft en de Monitor ook een HDMI ingang heeft het een kwestie van een HDMI kabel tussen de 2 apparaten aan te leggen. Klopt dit wat ik zeg en komt er dan ook geluid (de monitor/tv) heeft ingebouwde boxen.

Bedankt alvast,
 
waar denk je dan waarvoor de hdmi poort er in zit?:rolleyes:
tuurlijk is dat bedoelt om op een beeldscherm aan te sluiten.
 
waar denk je dan waarvoor de hdmi poort er in zit?:rolleyes:
tuurlijk is dat bedoelt om op een beeldscherm aan te sluiten.

Dus gewoon een Hdmi kabel in de Playstation 3 naar de monitor/tv en klaar? Doet geluid het dan ook ?
 
yup
je moet je ps3 alleen resetten als je weer terug gaat naar een "mindere" aansluiting. was iets met aan/uit knop langer in houden of zo. maar dat weet ik nie zeker (heb geen ps3)
 
yup
je moet je ps3 alleen resetten als je weer terug gaat naar een "mindere" aansluiting. was iets met aan/uit knop langer in houden of zo. maar dat weet ik nie zeker (heb geen ps3)

oke supper dat je me wou helpen.
Dankje
 
yup
je moet je ps3 alleen resetten als je weer terug gaat naar een "mindere" aansluiting. was iets met aan/uit knop langer in houden of zo. maar dat weet ik nie zeker (heb geen ps3)

Dan moet je aan/uit knop inhouden tot ie voor de 2e x piept!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan