De gebruiker moet toch op een knop klikken?
ja, maar dit is de enige code die ik eruit kan persen...
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Privacywetgeving
Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.
De gebruiker moet toch op een knop klikken?
1. Je zegt een formulier gemaakt te hebben
2. De knop waar je op klikt om te verzenden heeft in je (gebruikers) formulier een specifieke naam zo kun je met VB die button aanroepen op basis van zijn naam.
Meestal iets van CommandButton(nr) 1 of 2 etc...
3. Het makelijkst is misshien het posten van een voorbeeldje van je formulier dan kijken we er wel even naar.
Jarod.
Ik za hem er morgen neerzetten, ik ben nu thuis namelijk!
En waar staat je knop Verstuur? Staat die niet op het formulier? Je moet toch iets hebben als:
Code:Sub Verstuur_Click() ' code die moet worden uitgevoerd als er op de knop Verstuur geklikt wordt End Sub
Of niet?
Sorrie Wigi, maar dat kan ik dus helaas niet. Binnen deze organisatie is onmogelijk om bestanden via externe mail te verzenden of binnen te halen. Dit is alleen voorbehouden voor een select gezelschap.
Lees hier eens onder 4. User forms hoe je een userform degelijk in mekaar steekt. Voorbeeldbestandje downloaden en bestuderen.
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.