Hoe kan ik mijn cpu snelheid instellen??

Status
Niet open voor verdere reacties.
ik heb gewoon norton anti-virus.
en ik weet nie wa voor cardreader ik heb

maar ik heb al duizend keer een scan gedaan en ook nadat de pc helemaal schoongemaakt was ( opnieuw geinstaleerd ) zonder da ik op internet was geweest of wat dan ook gedownload had toen deed ie ut nog nie.

maar ik heb al duizend keer een scan gedaan en ook nadat de pc helemaal schoongemaakt was ( opnieuw geinstaleerd ) zonder da ik op internet was geweest of wat dan ook gedownload had toen deed ie ut nog nie.
Er is tegenwoordig meer nodig om je PC te beschermen. Het staat niet vast dat spyware de oorzaak is van het blauwe scherm, maar lees in ieder geval dit uitgebreide verhaal eens door. In een van de Microsoft-sites die ik je doorgaf was sprake van het Rootkit-spywareprogramma. Dat gaat in het bootgedeelte van je harde schijf zitten en zelfs formatteren haalt hem er niet uit.

kheb ut probleem gevonden.....
geen virus....
maar een geheugen fout.
oftewel:
een heel nieuwe geheugenkaart erin douwen. :)

weet iemand toevallig waar ik een goede geheugenkaart kan kopu voor weinig geld? of welke geheugenkaarten het best zijn :).
danku

Goedkopen kan het best via internet.
Bij Alternate bijvoorbeeld.

Ook is het handig om de prijzen eerst te vergelijken ( van eenzelfde product ) bij bijv. Kelkoo, Vergelijk.nl of bij Kieskeurig.nl.

En welke het best is, hang ook een beetje af van je budget en je moederbord.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan