Hoe kan je die kleine schermpjes van Windows 7 taakbalk uitzetten?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Extronic

Gebruiker
Lid geworden
14 nov 2011
Berichten
24
Weet iemand of je dit kan uitzetten?



Uploaded with ImageShack.us

Ik vind het namelijk best irritant af en toe, als ik ergens mee bezig ben en weer is iets te snel wil aanklikken of iets..

Alvast bedankt.
 
Laatst bewerkt:
Bij mij staat die balk al naar beneden :S En dit heb ik volgens mij naar mijn weten nog nooit zelf gedaan..
 
Is dat niet gewoon je Aero peek?
Dus als je met je muis over je taakbalk gaat dan komt die tevoorschijn.

Zo ja..uitzetten in:
configuratiescherm--vormgeving/persoonlijke instellingen--taakbalk en menu start--vinkje weghalen bij aeropeek(onderaan)
 
Edit: qouten is onnodig !!

Ik heb je stappen gevolgd maar helaas het blijft nog steeds zo als het was.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Als ik op 1 van die programma's klik die is geopend dan kan ik ze alleen vastmaken aan de taakbalk.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
dat is een instelling in je thema bij persoonlijke voorkeur zal je dat kunnen uit zetten
 
Bedankt, ik heb nu het Windows 7 basic thema, de grote schermpjes zijn nu wel weg alleen ze zijn nu klein, net zo groot als het programma dat is geopend op je taakbalk.
Het is iig wel beter zo een anderen optie is er denk ik niet?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Klik rechts op startknop>eigenschappen>taakbalk>vink aan kleine pictogrammen gebruiken en kies bij taakbalkknoppen "combineren, labels verbergen".
Daar hoef je verder niet het basicthema voor te kiezen.
 
Laatst bewerkt:
En waar staat je muis nu??
Het lijkt mij nog steeds die aeopeek schermpjes.
 
Hoe bedoel je waar staat je muis nu?

Als ik rechtermuis op taakbalk doe dan eigenschappen > tabblad taakbalk en dan wat Mik Zjegger zei dan word me taakbalk alleen smaller. En de optie Aeropeek die daar ook staat als ik die uitvink gebeurt er nog niks. Ik dacht misschien als ik me pc opnieuw opstart maar ook niet..
 
Laatst bewerkt:
Na uitvinken ook voor toepassen gekozen?
In je laatste afbeelding staat ook msn. Als je met je muis daaroverheen gaat komt dan msn schermpje tevoorschijn?
 
Ja MSN Messenger komt dan ook gewoon te voorschijn, en ja ik had ook toepassen aangeklikt en dan 'ok'
Alleen de chat vensters komen niet meer op me taakbalk maar die zie ik alleen als ik me muis op het msn icoontje houd en dan krijg ik dus allemaal kleine schermpjes naast elkaar..
 
Laatst bewerkt:
Dat de taakbalk smaller wordt is toch een voordeel? Dan heb je meer scherm/website over. En die kleine schermpjes via de mouse-over is ook hartstikke handig, het is maar hoe je het wil hebben. Aeropeek is alleen om het buroblad transparant weer te geven als je er met de muis op gaat staan, dat is verder niet van invloed op die voorbeeldvensters.
 
Dus eigenlijk kunnen deze schermpjes niet volledig weg? Naja ik vind dit al een hele verbetering dat die taakbalk zo klein is en daardoor die schermpjes ook minder groot bedankt!

Van mij mag dit topic opslot of jullie vinden dit nog niet nodig?

Nogmaals bedankt:D
 
Laatst bewerkt:
Mooi dat het gelukt is en succes verder! :thumb:
(klik even op "zet status opgelost" in de donkerblauwe werkbalk, direct boven de beginposting v.d. site).
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan