Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Privacywetgeving
Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.
Ik heb de evaluatieversie van office2007 op mijn pc gehad. Maar ik wil deze niet nemen. Nu heb ik een paar bestanden gemaakt in deze versie. Hoe kan ik die terugzetten naar de office2000?
Vriendelijk bedankt voor uw antwoord.
Groetjes
Ja, maar ik krijg het bestand niet meer open. Heb die 2007-versie al verwijderd. Kan ik nog iets anders doen om het bestand open te krijgen.
Groetjes
Een nietszeggende kreet als "Excel" helpt je niet echt vooruit als je hulp nodig heb. Topictitel daarom aangepast.
Een nietszeggende kreet als "Excel" helpt je niet echt vooruit als je hulp nodig heb. Topictitel daarom aangepast.
Het was toch vlug opgelost hoor.
Groetjes
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.