hoe krijg ik een invulpagina met cb in joomla 1.6

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cb

Ik weet zeker dat dit kan. Je moet eens goed kijken in het menu waar je die link in wil hebben. Als je dan een nieuw item aanmaakt moet je kunnen kiezen voor registratiepagina in CB. In het engels dan.

Maak die aan en zet die op alleen voor geregistreerde of nog beter op special.
Dan kan die link alleen gezien worden door diegene die jij daar voor aansteld in hun profiel.
Waarschijnlijk zie je iets over het hoofd wat eigenlijk heel simpel is. Concetreer je op het menuitem en in het bijzonder wat voor soort menuitem het is.
Gr
Hans

ik weet het ook zeker en inderdaad het zal wel iets heel simpels zijn.

ps je hebt trouwens de rechten van admiin

Cb

Ja dat is mooi maar daar kan ik nog niet mee in de backend.
Ik zou artikelen etc kunnen wijzigen en van alles en nog wat. Maar voor de backend heb ik toch echt de bebruikersnaam van de adminstratie nodig.
Meestal is de gebruikersnaam admin en dan het wachtwoord??????
ik ontdek nog iets raars, je hebt die hele site in een sub geplaatst Nieuwemap
Dit is niet erg slim om gevonden te worden in google. Overzetten kan straks wat problemen gaan geven omdat dit echt via de FTP moet gebeuren. Ik wijs je er maar even op. Je zal een aantal dingen moeten gaan aanpassen in je configsys etc.
Stuur maar even die inloggegevens via een mailtje. in de backend kan je in CB zien wat dat is.
Gr
Hans

klopt dat hij in een submap staat . hij moet straks in een totaal andere url komen.

Ben even bezig in de backend, 1.6 is wel even iets anders dan 1.5 verschil is er groot zal even moeten zoeken en wat testjes doen
Hans

Cb

Hoi Cindel,
Het is wat lastig communiceren op deze manier omdat je steeds ofline bent in dit forum.
Maar ik heb in het hoofdmenu een item aangemaakt waar het registratieformulier voor de dag komt als je er op klikt. Hiervoor moet je wel even uitlogen in de frontend ander lukt zie je het niet
Wat ik raar vind is dat als ik ingelogd ben als gebruiker ik geen gebruikersmenu of bestuursmenu zie. Hier zou deze link naar verplaatst moeten worden.
Reageer even aub
Hans

hoi

ik zie het maar je loopt tegen hetzelfde probleem aan als ik.
je ziet hem alleen als je uitgelogd bent . en dit zou eigenlijk ook zo moeten zijn als je gewoon bent ingelogd.

ik kijk steeds of er mail is dus kom ik meteen weer online

Cb

Ja dat klopt, ik snap niet goed hoe je dat voor elkaar hebt gekregen, mij lukte dat niet.
Ben nog wat vreemd in de backend, voel me net een kat in een vreemd pakhuis.
Maar het probleem is niet zo eenvoudig op te lossen en misschien wel helemaal niet maar ik heb nog twee dingen die ik kan proberen.
A: Ik ga proberen die om van dat inlogformulier een module te maken. Die kan ik dan vervolgens proberen te laten verschijnen in een artikel wat ik hiervoor aan moet maken.
Dan ga ik die module aanroepen via Loadposition.
dt gaat evem een kwartiertje tijd kosten even geduld dus
Hans

De tweede mogelijkheid is iets te rigoreus voor vanacht

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan