hoe krijg ik me oude driver terug?

Status
Niet open voor verdere reacties.

diazepamm

Gebruiker
Lid geworden
6 dec 2008
hallo, ik heb een week geleden een driver geinstaleerd van me video kaart. ik heb hem geinstaleerd omdat ik allemaal rare strepen had door me beeld als ik een spel ging spelen. en kreeg bij het het opstarten van me computer dit;
probleemoplossen.jpg

dus dat heb ik toen gedaan, maar ik kan nu geen spel meer spelen. dan valt me scherm uit na 2 seconden als ik in het spel zit en hoor ik alleen nog maar geluid.

dus hoe krijg ik me nieuwe driver er weer vanaf zodat ik me oude weer krijg en dan hope dat die rare strepen weg zijn.

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen!

Edit* nog wat informatie

Manufacturer: MICRO-STAR INTERNATIONAL CO.,LTD
Processor: Intel(R) Core(TM)2 Quad CPU Q9550 @ 2.83GHz (4 CPUs), ~2.8GHz
Memory: 3070MB RAM
Hard Drive: 94 GB
Video Card: ATI Radeon HD 4870 X2
Monitor: Acer LCD Monitor AL1951
Sound Card: Luidsprekers (SB X-Fi Xtreme Audio)
Speakers/Headphones:
Keyboard: USB-hoofdhub (G15)
Mouse: USB-hoofdhub (G5)
Voeding: 600W
Operating System: Windows Vista™ Home Premium (6.0, Build 6002) Service Pack 2 (6002.lh_sp2rtm.090410-1830)

Moederbord kan ik niet achterhalen sorry>!

Laatst bewerkt:
Als je naar apparaatbeheer gaat en je selecteert je videokaart en gaat naar eigenschappen/stuurprogramma's dan kan je daar kiezen om de vorige drivers weer te gebruiken.

Als je naar apparaatbeheer gaat en je selecteert je videokaart en gaat naar eigenschappen/stuurprogramma's dan kan je daar kiezen om de vorige drivers weer te gebruiken.

als ik dat doe, kan me computer dan nog wel opstarten? haha xd? ik wil echt van dit probleem af ik weet echt niet meer wat ik moet doen, ik kan niet eens normaal een spel spelen of hij doet het beeldscherm uit en dan moet ik heel me computer opnieuw opstarten

Ja, dan kan je normaal opstarten. Hooguit lukt het terugplaatsen van de oude drivers niet maar dan nog heb je beeld en laad Windows de standaard drivers.
Welke kaart heb je en waar en welke drivers heb je gebruikt?

Ja, dan kan je normaal opstarten. Hooguit lukt het terugplaatsen van de oude drivers niet maar dan nog heb je beeld en laad Windows de standaard drivers.
Welke kaart heb je en waar en welke drivers heb je gebruikt?

ik heb een ATI Radeon HD 4780 X2 ik heb hem gedownload de driver op http://ati.amd.com/support/driver.HTML

windows vista/32bit/radeon/4700 series

Laatst bewerkt:
4700 series is dus niet goed dus vandaar je probleem.....ik zal even kijken welke je moet hebben.

Sorry, ik las 4870 maar het is 4780 !
Dan moeten dat toch de juiste drivers zijn.....zelfde inderdaad.

Help me welke moet ik nu downloaden? ik heb e drivers eraf gegooid en me pc opnieuwe opgestart toen ik dat deed zij ATi dat er geen drivers op me computer stonden
welke moet ik nu downloaden

dankjwel!!!!! ik kan nu zeker helemaal niks meer doen :( please help me

er staat nu bij apperaatbeher zoon geel vlak met een uitroepteken. en als ik rechtermuisknop doe kan ik stuurprogramma bijwerken drukken?

Laatst bewerkt:
ik kreeg een schermpje dat ik mijn computer opnieuw moest opstarten dat heb ik gedaan en volgens mij heeft hij uitzichzelf ene driver geinstaleerd. alleen nu zit ik met het probleem dat me resolutie maar 800 x 600 = volgens ati catalyst en ik heb een 19 inch beeldscherm

ik heb net even call of duty 2 aangezet, en heb nog geen problemen gehad hij deed het prefect. dus ik ga het even een paar dagen in de gaten houden en anders kom ik erop terug, en als het goed is dan post ik het even. valt hij vanavond weer uit dan download ik de driver die jij stuurde

bedankt jongens jullie horen van mij

ik heb slecht nieuws, het is nog niet opgelost. ik heb nu de driver 4800 series eropstaan maar hij doet het nog steeds niet, ik kan wel gewoon praten met vrienden via Ventrilo. maar me beeld krijgt soort van verkeerd signaal iemand die nog iets weet hoe ik dit kan oplossen ik wordt er echt gek van nu

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan