hoe left4dead online spelen???

Status
Niet open voor verdere reacties.

chico79

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
9 dec 2007
Hallo Helpers:)

Ik had het spel left4dead gedownload laast via een nzb site. Het spel werkt goed in de single player! Echt een geweldige game.

Maar nu wil ik online gamen. Als ik dan vervolgens in het menu naar "play campaign" ga staat er "Login Required, you must be signed in to steam to do that" En na oke gedrukt te hebben kom je weer in het menu.

Is er iemand die me kan vertellen hoe ik me kan aanmelden in "steam" zodat ik ook online kan spelen?

En is het mogelijk om je game te saven als je wilt stoppen? Ik kan deze functie ook niet vinden. Nu moet ik telkens helemaal opnieuw beginnen.

Misschien wel een beetje een domme vraag, maar ik game ook niet zo vaak online dus:o

Hoop dat iemand me uit de brand kan helpen...

Systeem: windows xp pro
Amd athlon 64x2 6000+
2 gb ram
Nvidia 8800 gts

Thx..:thumb:

Gaat niet lukken zonder een originele code van je spel. ;) En er zullen vast en zeker illegale manieren zijn , maar die mag je dan lekker zelf gaan uitzoeken.

Gaat niet lukken zonder een originele code van je spel. ;) En er zullen vast en zeker illegale manieren zijn , maar die mag je dan lekker zelf gaan uitzoeken.

Ah oke!:thumb:

Weet ik in ieder geval waar het aan ligt. Ik dacht al wel dat het zoiets zou zijn.
Ik kan weer verder...

fijne jaarswisseling....

Hetzelfde.

Volgens mij was deze game zelfs in de aanbieding bij steam 30 euro volgens mij maar dat weet ik niet zeker. En het is zeker een leuke game online, redelijk wat mensen uit mijn clan spelen hem. Het is dat het niet mijn ding is.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan