Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Privacywetgeving
Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.
Beste Apostel,
Een mogelijkheid is via Validatie: Data > Validatie > Lijst en dan verwijs je naar een aantal cellen op hetzelfde werkblad. In die cellen zet je de waarden waaruit de gebruiker mag kiezen.
Richard
Hey Richard,
Bedankt voor fast reply !
Maar nu heb ik in een paar cellen alle mogelijke optie staan voor deze list .
Als ik deze dan verwijder om een mooi blance sheet te hebben met alleen de blance keuze balk dan zijn de mogelijkheden ook weg .
Kan je nog volgen
Alvast bedankt
Beste Apostel,
Een mogelijkheid is via Validatie: Data > Validatie > Lijst en dan verwijs je naar een aantal cellen op hetzelfde werkblad. In die cellen zet je de waarden waaruit de gebruiker mag kiezen.
Richard
als je via validatie naar een ander werkblad wilt verwijzen, moet je het bereik daar een naam geven:
Invoegen > Naam > Naam definiëren, bijv. Naam
Bij het valideren moet je dan bij de optie lijst intikken =Naam
En nee, ik kan je niet helemaal volgen
Groeten,
Richard
Maar kan ik nu de kleur in deze cel automatish veranderen naargelang het antwoord dat ze geven ?
Tom, kan je ook de antwoorden lezen die mensen jou geven? Maakt het allemaal wat gemakkelijker...![]()
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.