Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zul je toch een programmeertaal moeten leren.. Een huis bouw je ook niet zonder bakstenen
Voor sommige talen kan je heel sterk visueel ontwikkelen, maar een strooien huisje houdt net iets minder lang standJe hebt ook 'huizen' waar geen één baksteen aan te pas is gekomen...
(al geldt dit voor programmeren niet echt)
Huh wie is ts ik zie geen ts chatten![]()
Er bestaan ook leestekens en een Entertoets...Wauw een programmeer taal leren terwijl ik het al een beetje kan dat is als koken helemaal leren terwijl je het een beetje kunt Meer leren heet dat maarja eerst kon ik niks van programmeer taal maar ik kan alleen website programmeer taal een beetje kan ik programma ook een beetje leren en spel ook maar ik bedoelde echt programma niet spel maar nu wil ik website programma en spel gaan maken website wou ik eerst doen misschien zet ik dat spel op mijn site dat is toch mogelijk en die programma's website maker programma's en anderen programma's die sites enzo kunnen maken als ik die ga maken kan je al veel gratis maar als je 50 cent betaalt kan je wel meer maar je kunt al veel voor niks als je geen html kennis hebt kun je bij mijn site voor niks een goede site maken maar het kan ook mislukken zo'n programma maar ik geef niet op
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.