Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat is met alles zo. Ja, waar wil je beginnen. Je hoeft geen programmeertalen voor mij op te noemen. Ik ken ze allemaal. Je had over DBase IV, daar heb ik jaren mee gewerkt en daarmee veel applicaties geschreven. En wat dacht je van Clipper , waar de hele wereld zo blij mee was met deze compiler voor database toepassingen op pc niveau?Geplaatst door vanzwam
By the way. Met Acces kan je wel een stand alone prog maken. Maar dan heb je wel de Developpers versie nodig.
Geplaatst door DENNIS90
Dat is met alles zo. Ja, waar wil je beginnen. Je hoeft geen programmeertalen voor mij te op te noemen. Ik ze allemaal. Je had over DBase IV, daar heb ik jaren mee gewerkt en ermee veel applicaties geschreven. En wat dacht je van Clipper?
Niet voor niets is het woord Informatica een samentrekking van de 2 woorden informatie en mathematica, dat laatste heeft weldelijk met het wiskundig denken. Bij Pascal is dat erg merkbaar(het analystisch denken), zoals het maken van algoritmen. Bij mij gaat het met Pascal om de JUISTE volgorde: Niet eerst programmeren, want dat is niet de logische weg, maar eerst een PSD ontwikkelen.
Dennis.
Geplaatst door vanzwam
@ jaber.
Nu niet dadelijk beginnen te panikeren. Iedereen moet eens de optelsom 1+1=10 leren.
Geplaatst door DENNIS90
Nee, een flow-chart is uit den boze! Een PSD is heel wat anders. Dan krijgen we de discussie wat bewijst een bewijs. Het programmeren wordt pas wetenschappelijk, als je de geldigheid ervan met een PSD kan staven en niet met een flow-chart.
vanzwam,Geplaatst door vanzwam
Het zal van de vraagsteller afhangen wat hij gaat doen denk ik.
Zonder meer! (gebruik zelf niet zoveel)Geplaatst door vanzwam
Wat betreft Clipper en Dbase, ik gebruik dit al jaren niet meer. Al mijn facturatie progs zijn geschreven in Acces.
Zeer handig en doet zijn werk.![]()
De strekking is toch educatief? O, je bedoelt de gradatie ervan. Welke adviezen kunnen we dan nog meer bedenken?Geplaatst door vanzwam
Maar ik denk dat wij de vraagsteller een beetje aan het afschrikken zijn met onze antwoorden.
![]()
Geplaatst door Jaber
Jongens ik denk dat ik zo maar gewoon een andere hobby ga zoekn want als ik zie wat ik allemaal moet kunnen en kennen dan word ik zowat een beetje duizelig toch bednakt voor al jullie moeite an antwoorden ik wardeer het echt :thumb:
En natuurlijk ook het hele goede raad van vanzwam zelf. :thumb:Geplaatst door vanzwam
Volg de raad op van DENNIS90 en T._de_vries. Je kan dan nog altijd beslissen.
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.