hoe maak j een eigen programma

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nee hoor geen stille wateren en diepe gronden ik ben ook maar en beginnertje en hoop dat ik nog vaker van je kennis gebruik mag maken( laatste tip van je 2 dagen geleden (strings) alleen jammer dat ik het niet helemaal snap :(

Geplaatst door Rogertje
laatste tip van je 2 dagen geleden (strings) alleen jammer dat ik het niet helemaal snap :(

Ik wil er best een uiteenzetting van geven, maar dat word wel morgen(het is nu eigenlijk al morgen) denk ik.

Dennis.

je hebt weer gelijk
misschien is het handig als ik een msn of yahoo messenger account van je had ,zou misschien veel makkelijker zijn

Ja, ik heb er wel één. Maar ik weet niet of dat per sé volgens die weg moet gaan. Ik heb even bedenktijd nodig. Ooit had ik aan iemand hier bij Helpmij gegeven.

Dennis.

oke kan ik me voorstellen ,mocht je ja zeggen stuur mij dan een mailtje naar rogertje_h@yahoo.com
Ben al langer op zoek naar iemand die verstand heeft van programmeren en zin en tijd heeft om mij en andersom enigsinds te helpen.

Roger

Moest er nog iemand zijn...

Beste reageerders, ik denk dat jullie wat te snel gaan. Er zijn ook programma's die je kennis leren maken met de programmeertaal. Zo is er "leopard" die een beetje een eigen taal heeft, maar wel heel gemakkelijk. En "Just Basic v1.0" die je kennis laat maken met de beginselen van de Visual Basic taal. Kben zelf ook lang op zoek geweest naar zo'n programma's. Ik vind ze heel leuk. (Maar waarschijnlijk niets tegen de grote compilers, ofzoiets) ik ken er zelf ook geen snars van.
een beetje Visual Basic, dankzijn justbasic en een beetje HTML, wat ook een taal is, maar geen programmeertaal. Wie het ook lezen mag, ik hoop dat het geholpen heeft! Groetjes :D

Ik geef je wel een beetje gelijk visual is hel uitgebreid maar er zijn ook heel makkelijk leesbare boeken te koop waarin stap voor stap in fatsoenlijk duidelijk en begrijpelijke Nederlandse taal wordt uitgelegt aan de hand van voorbeelden wat je er zoal mee kunt doen
Dus ook zelf hele eenvoudige programmatjes maken

Groetjes Roger

Ja ik was eigenlijk ook opzoek naar hoe ik een programma maak

Nu jullie het hier er toch over hebben was ik ook opzoek naar iets om eigen programma's te maken maar al die dingen zijn te moeilijk dus ga ik maar een boek erover zoeken ofzo ik zocht een kinderhandleiding hoe ik een spel moest maken maar ik vondt niks weten jullie waar ik die kan krijgen

Nu jullie het hier er toch over hebben was ik ook opzoek naar iets om eigen programma's te maken maar al die dingen zijn te moeilijk dus ga ik maar een boek erover zoeken ofzo ik zocht een kinderhandleiding hoe ik een spel moest maken maar ik vondt niks weten jullie waar ik die kan krijgen

Hadden. ;)

We zijn nu 3 jaar verder, erg overdreven om daar nog op te reageren.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan