hoe maak je dit?

Status
Niet open voor verdere reacties.

canstro

Gebruiker
Lid geworden
3 feb 2009
Berichten
134
Beste Helpmij'ers

Ik zou graag een website/webbrowser game als deze maken : www.g4g.nl
Als je er in wilt moet je aan account aan maken langs hier

Nu is mijn vraag, Wat moet ik hier allemaal voor kunnen?

ik dacht zelf deze dingen :

-HTML
-JavaScript
-MySQL

Weten jullie nog meer dingen? En eventueel waar ik dat kan leren? (internet, boeken, cursus,...)

Alvast bedankt!

Mvg,
Canstro
 
Laatst bewerkt:
Beetje sneaky manier om er zelf beter van te worden......

"Referer account: canstro"
 
Nou ja, als je registreert dan mag dat toch ook :) maar het gaat nu over de vraag...

?
 
De eerste stap bij het maken van een online game is een goed plan voor je spel. Zonder dat, is alle kennis in de wereld nutteloos.

Begin eens met uitschrijven wat je allemaal wil mogelijk maken in de game.
 
Dat weet ik allemaal al, het moet net zo worden als de aangegeven link, maar wat moet ik allemaal kennen/kunnen?
 
Waarschijnlijk idd de drie aangegeven dingen. Vooral tijd, waarschijnlijk; reken op een jaar ofzo als je elke dag een paar uur er aan werkt.

Als je precies hetzelfde wilt, heb je iig het voordeel dat je alles gewoon pagina voor pagina kunt jatten. Je hebt ook het nadeel dat niemand je spel wil spelen, als er een exact dezelfde versie is met meer spelers, die waarschijnlijk ook nog beter draait.

Je kunt het meeste wel leren op het internet; begin eens met http://www.w3schools.com/
 
wow een jaar, das wel lang... als ik het bekijk lijkt het me eerder gemaakt te zijn in een aantal weken/maanden... en ik zal die site eens nakijken :) thx!

btw, zo'n spellen bestaan er ondertussen 100 ofzo... tog draaien ze allemaal goed.
 
Koop het g4g script of download er ergens een ander mafia script
 
waar? en het g4g script kost zo'n 25.000€ , heb ik niet hoor...
 
wow een jaar, das wel lang... als ik het bekijk lijkt het me eerder gemaakt te zijn in een aantal weken/maanden... en ik zal die site eens nakijken :) thx!

btw, zo'n spellen bestaan er ondertussen 100 ofzo... tog draaien ze allemaal goed.

Dat het er zo uit ziet, wil niet zeggen dat het ook zo is. Er zit veel meer achter dan je denkt, maar dat merk je wel als je de tutorials op w3schools volgt.

En er zijn er duizenden, en de meeste lopen niet goed. Alleen ken jij alleen degenen die wel goed lopen.
 
ja, wat Frats zei.

Overgens mis ik php in het lijstje, dat's wel een beetje de main drive achter elk online spel.

:thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan