Hoe maak je een game

Status
Niet open voor verdere reacties.

Haasja

Gebruiker
Lid geworden
3 jul 2011
Ik weet dat hier al veel topics over geopend zijn, maar ik wou het toch nog even vragen.
Ik heb geen budget, Visual Basic 2008 Express, en een klein beetje ervaring met coderen.
Het moet een game zijn die een beetje op habbo lijkt. Daarmee bedoel ik niet dat het zo groot moet zijn, maar gewoon dat je met een poppetje rond kan lopen, meubels kan plaatsen, en praten, kamers maken, ETC. Liefst met zo weinig mogelijk spul. Ik hou het het liefst toch echt bij Visual Basic. Als er nog andere dingen nodig zijn, zeg het dan alsjeblieft. Meer codering leren is geen probleem. Kan iemand mij helpen?

PS, ik ben alleen.

een goed spel doe je met een groep van 40 man ,dus alleen??? vergeet het maar
en je moet enkele miljoenen euro's investeren

een goed spel doe je met een groep van 40 man ,dus alleen??? vergeet het maar
en je moet enkele miljoenen euro's investeren

Dat is overdreven. Ik zeg toch dat ik geen spel hoef dat zo "ongelofelijk" goed is. Ik wil een spel dat je gewoon kan spelen, het hoeft er niet super uit te zien. Een spel zoals dit:

http://www.youtube.com/watch?v=6r_FimSfesc&feature=channel_video_title

Deze jongen/man heeft het ook helemaal alleen gedaan. Het lijkt dan niet zo mooi, maar het werkt wel...
Naja, iets wat er op lijkt. Gewoon dat je ergens op klikt, en dat je poppetje er dan naar toe gaat. Niet veel bijzonders...

een flut spel zet je zo in mekaar met vb hoor
of gebruik het gratis game maker

Laatst bewerkt:
Oke, doei, ik zoek het ergens anders wel op. Mij zie je niet meer terug...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan