Hoe maak je een programma

Status
Niet open voor verdere reacties.

lautje145

Gebruiker
Lid geworden
22 okt 2007
Hoi,
ik ben al een tijdje aan het zoeken naar hoe ik een programma moet maken
als iemand een tutorial weet of weet welke taal je een programma moet maken??:thumb:
ok alvast bedankt;)

ik weet het wel zeker, hahaha (ik ga mee met Bertus, begin met VB)
:thumb:

Laatst bewerkt:
Re:

en c++ dan ???
'k heb ervaring met php , html , JavaScript , css
groeten Lautje145

Als C++ jou iets lijkt, dan moet je er gewoon voor gaan zou ik zeggen. :-)

Je zult gewoon even moeten testen wat jij beter vind...

Free pascal vind ik ook aardig goed, ik gebruik het zelf ook.
Maar als je een progamma wilt maken moet je wel eerst progammeer taal leren.
Ben der pas aan begonnen..

free pascal, nog nooit van gehoord maar 't lijkt me wel wat.
:thumb:

Hallo , ik heb momenteel hier :*ip*
wat voorbeeldjes staan die je meteen kunt compilen...misschien heb je er iets aan !
Succes!:thumb:

Je hebt wel door dat het niet verstandig om zomaar je externe IP op een forum te zetten?
Daarnaast zet je er niet bij in welke programmeertaal het gemaakt is.

lingo to the gogo super makkelijk voor beginners moet je wel ergens macromedia director
"lenen" tenzij je nog een zak geld heb liggen ergens.

ja macromedia zit nu bij adobe maar macromedia klinkt beter :P

hallo ik ben van plan om zie onder

hallo ik heb wel eens dat ik een programmatje zou willen hebben ergens voor,en meestal zijn het kleine progjes.en dan ben ik aan het zoeken en zoeken en ik vind niet wat ik nodig heb of ik betaal ervoor en het werkt niet,en dat zijn kleine programmatjes die grote dingen kunnen.nu vraag ik me af als ik zelf een programma wil maken waar begin ik dan??ik ben zoals men zegt een advance pc user,ik bouw pc,s voor mensen die een goede pc willen en niet zo,n complete alles in 1keer kopen das meestal niks zoals compaq of packard hell.als er iets stuk gaat kan er alleen spullen in van hetzelfde merk en die zijn heel duur.dus ik ken de basis en hardware heeft weinig geheimen voor me en software kan ik ook redelijk mee omgaan(ik bedoel dan in vergelijking met andere mensen kan ik veel),maar ik wil zelf een programma kunnen schrijven waar begin ik?BVD RICO:confused:

@rico98,

graag een eigen topic aanmaken. Het is niet netjes in te breken in iemand zijn/haar topic. Daarbij is deze topic oorspronkelijk uit 2007, dus niet actueel meer.

Ik sluit deze nu.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan