beste mensen,
het internet staat vol met mailmerge oplossingen, maar die voldoen niet aan miijn vraag.
wat ik wil is het volgende:
Ik heb meerdere word docs waar in elk van die documenten op meerdere plaatsen NAW gegevens moeten komen.
sommige personen komen met hun NAW gegevens op meerdere plaatsen voor, in een document, maar ook in meerdere documenten.
deze NAW gegevens veranderen vrij frequent en om nu te voorkomen dat ik steeds al die documenten moet na lopen om die wijzigingen uit te voeren zou ik dat graag op één plaats willen doen, voor alle documenten. dat scheelt tijd en scheelt de kans op fouten.
Ik heb office 2007, dus excel-word zou kunnen, maar access-word kan ook.
ik zoek me suf op het net, maar vindt geen oplossing.
mijn vraag is, is dit mogelijk, en zo ja hoe.
je antwoorden worden op prijs gesteld.
groet
FranZ
het internet staat vol met mailmerge oplossingen, maar die voldoen niet aan miijn vraag.
wat ik wil is het volgende:
Ik heb meerdere word docs waar in elk van die documenten op meerdere plaatsen NAW gegevens moeten komen.
sommige personen komen met hun NAW gegevens op meerdere plaatsen voor, in een document, maar ook in meerdere documenten.
deze NAW gegevens veranderen vrij frequent en om nu te voorkomen dat ik steeds al die documenten moet na lopen om die wijzigingen uit te voeren zou ik dat graag op één plaats willen doen, voor alle documenten. dat scheelt tijd en scheelt de kans op fouten.
Ik heb office 2007, dus excel-word zou kunnen, maar access-word kan ook.
ik zoek me suf op het net, maar vindt geen oplossing.
mijn vraag is, is dit mogelijk, en zo ja hoe.
je antwoorden worden op prijs gesteld.
groet
FranZ