Hoe minder bureaubladen,hoe rapper?

Status
Niet open voor verdere reacties.

mc_shrimpie

Gebruiker
Lid geworden
17 dec 2002
Hoi,op m'n comp staan 5 gebruikersaccounts,maar we gebruiken er eiegnlijk maar een,als ik die andere 4 zou verwijderen,zou m'n comp dan rapper gaan?En ik zou ook graag hebben,wanneer m'n comp opstart dat ik onmiddelijk kan beginnen met compen,dus dat ik nimmer op een gebruikersaccount moet klikken.Moet ik ze dan allemaal verwijderen?

Of je computer sneller zal zijn met maar 1 gebruikersaccount durf ik te betwijfelen, maar sneller opstarten zonder keuze gebruikersacount te kiezen zal je wel de overige 4 moeten verwijderen..
Onthou wel dat je de account met administrateursrechten over houd!

Succes

Geplaatst door Stigter
Of je computer sneller zal zijn met maar 1 gebruikersaccount durf ik te betwijfelen, maar sneller opstarten zonder keuze gebruikersacount te kiezen zal je wel de overige 4 moeten verwijderen..
Onthou wel dat je de account met administrateursrechten over houd!

Succes

Ok,ik zal eht nu doen!

Op zich hoef je die andere accounts niet te verwijderen, log in op de account die je automatisch wilt opstarten, type in start>uitvoeren, control userpasswords2 en vink het boxje aan.

Als antwoord op je vraag, het maakt helemaal niets uit hoeveel accounts je hebt voor de snelheid. Wat wel uitmaakt kan je met XP Smoker instellen (nieuw tweak tooltje).

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan