hoe moet dit?

Status
Niet open voor verdere reacties.

kendoss

Gebruiker
Lid geworden
17 dec 2005
dag mensen ik heb beneden een pc die is aangesloten op de router en internet daar ook op, maar ik wil ook op zolder internet hebben ik gebruik draadloos en wil nu graag overstappen naar iets anders ik heb gehoord dat je dan crosslink kabel ervoor kan gebruiken of straight kabel en dan aansluiten op de router heb ik dat goed? en wat moet ik doen om dat in werking te krijgen. ik wil de juist kabel weten welke ik moet gebruiken anders koop ik dat voor niets :confused: alvast bedankt

Leesvoer in de bijlage (zip).

Laatst bewerkt:
ik heb dat al gelezen maar werkt nog steeds niet totaal geen verbinding nog ik weet niet of er nog andere oplossingen zijn

Als je ipv draadloos bekabeld wilt zul je eerst een straight kabel naar de zolder moet brengen. Is dit al gebeurd?

Heb je wel een router? of alleen een kabelmodem van Chello?

Met router en meerdere utp poorten, een cat5 straight kabel van boven naar beneden doortrekken en inpluggen, en niet op de uplink poort, die is bedoeld voor een swich of router.

En de netwerkwizard er voor draaien op de desbetreffende pc, en ook op de andere indien je een thuisnetwek wilt hebben.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan