hoe steek ik het erin?

Status
Niet open voor verdere reacties.
ik denk niet dat het er in past dan want als je van dichter kijkt dan zie je dat het even lang is buiten dat de draad naar een andere richting draait. kan je er echt niet gewoon het omhulsel afhalen of er een stuk afsnijden/zagen zodat de kabel erin past.
 
ik denk niet dat het er in past dan want als je van dichter kijkt dan zie je dat het even lang is buiten dat de draad naar een andere richting draait. kan je er echt niet gewoon het omhulsel afhalen of er een stuk afsnijden/zagen zodat de kabel erin past.
nee.
Dan verlies je sowieso de garantie.
En de kaart gaat oververhit raken.
Je zou wel een andere koeler kunnen plaatsen, maar als je al moeite hebt met het plaatsen van een voeding, dan zou ik daar al helemaal niet aan beginnen.

Ik zou toch kijken of alternate de kaart niet wil omruilen (een HD4850 is ongeveer net zo goed). Gewoon netjes uitleggen dat je weinig ervaring met dit soort dingen hebt en dat je niet wist dat die moderne kaarten zo groot zijn.
Misschien dat je wel de verzendkosten moet betalen.

Kijk ook naar deze:
http://www.alternate.nl/html/produc...=HARDWARE&l1=Grafische+kaarten&l2=PCIe&l3=ATI

Das de goedkoopste HD4850.

maar een sata om de hoek is wel degelijk platter. Maar ja: of het plat genoeg is....

edit:
Ik denk zelfs dat je wel recht hebt om de omruiling: immers mag je binnen 7 dagen een artikel terugsturen als het niet aan jouw eisen voldoet. Maar dit laatste weet ik niet 100% zeker.
Ik denk dat Alternate wel mee wil werken.
 
Laatst bewerkt:
ik ga toch eerst die kabel is proberen. nog iets: ik zag in het boekje van de grafische kaart dat je 2 6pins in moet steken van de voeding maar er zit maar 1 6pin bij
 
nee dat zit er dus niet bij in. er zit alleen eentje bij voor naar beeldscherm te gaan en een scart-uitgang en farcry2 en een installatiecd
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan