Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik alle drie mijn PC's meerdere keren met Panda gescanned. En daar kwam heel wat ongerechtigs uit.Laat je systeem hier eens nakijken op malware en virussen zou ik je willen adviseren.
Hij denkt ook dat het hier kan gaan om nepbedreigingen om mensen angst aan te jagen en dan betalende software moeten gebruiken om bedreigingen/virussen op te lossen. En dat doen ook de grote software fabrikanten zoals Gen. Norton is door Symantec verkwanseld aan Gen. Het product 10 jaar naar tevreden gebruikt. Echter nu krijg ik steeds meer meldingen van bedreigingen/probleem dat de pc problemen heeft terwijl dit volkomen onzin is want de pc is snel, werkt perfect etc.Gezien het aantal bedreigingen ben ik wel nieuwsgierig naar wat voor soort bedreigingen die software allemaal gevonden heeft.
Products | Cybersecurity software |
---|---|
Brands |
Ik zou deze tip toch even volgen. In die sectie is een expert actief op het gebied van virussen. Wat wel belangrijk is, is dat je daar systematisch de stappen en adviezen volgt (en ondertussen geen andere dingen probeert), iets wat in dit topic nog niet echt tot uiting komt.Laat je systeem hier eens nakijken op malware en virussen zou ik je willen adviseren.
Bedankt voor je steun.Ik geef toe, ook ik heb 1 programma draaien van IoBit, Uninstaller. Niet meer en/of minder van hen.
Driver Booster heb ik nooit vertrouwd, hoe kan een programma nu weten welke de beste driver is voor welke hardware ..
'Don't fix if it aint broken' ondanks de allerbeste bedoelingen van de softwaremakers
Kijk bij een nieuwe installatie naar de drivers die op dat moment voorradig zijn bij de hardwarefabrikant.
Voor de meesten is die dat van het moederbord, vergeet de chipsetdriver niet !
En ach, we stoten ook wel eens 2 keer tegen eenzelfde steen aan ..
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.