Hoe te openen ??

Status
Niet open voor verdere reacties.

FRED73

Gebruiker
Lid geworden
14 dec 2004
Hallo, ik weet niet zeker of ik bij de juiste topic zit maar ik stel m'n vraag toch maar even.
Ik heb een game gedownload maar nu weet windows niet met welk programma ik dit moet openen.
Ik had laatst ditzelfde met autocad , toen heb ik via helpmij de oplossing gekregen. Alleen kan ik dat nu niet terugvinden.

Wie kan me helpen :o

Gr. FRED

Laatst bewerkt:
wat is de naam van het bestand? .iso .bin ?

Waarschijnlijk heb je allemaal bestandjes van een XX aantal MB, deze uitpakken met bijvoorbeeld Winrar.

Is al uitgepakt, het is een MDF bestand,maar krijg hem niet geopend

Laatst bewerkt:
Ja mounten is gelukt maar nu heb ik het registratienr. niet, kan ik er nog niks mee.
Leuk dat gratis downloaden.

toch bedankt

FRED:)

FRED73 zei:
Hallo, ik weet niet zeker of ik bij de juiste topic zit maar ik stel m'n vraag toch maar even.
Ik heb een game gedownload maar nu weet windows niet met welk programma ik dit moet openen.
Ik had laatst ditzelfde met autocad , toen heb ik via helpmij de oplossing gekregen. Alleen kan ik dat nu niet terugvinden.

Wie kan me helpen :o

Gr. FRED

http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?t=231681 je vraag ;)

FRED73 zei:
Is al uitgepakt, het is een MDF bestand,maar krijg hem niet geopend

Als je hierbij ook het bestand met de extensie mds hebt dan kun je deze mounten met Daemontools, wel uiteraard het bestand met de mdf extensie in dezelfde directory zetten.

Enne, Daemontools is gratis.

Mounten was gisteren al gelukt ;)
FRED73 zei:
Ja mounten is gelukt maar nu heb ik het registratienr. niet, kan ik er nog niks mee.
Leuk dat gratis downloaden.

toch bedankt

FRED:)

Ja okay bedankt, maar ik heb het reg nr. van het spel (FIFA2006) niet dus kan ik er niks mee.
:confused:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan