Hoe van Digi Video camera naar DVD of HD?

Status
Niet open voor verdere reacties.

frans.hofman

Gebruiker
Lid geworden
24 sep 2002
Heb pas een externe LiteON DVD brander. Met Software van Sonic myDVD. Heb JCV camera hierop aangesloten en is in App beheer OK. Maar als ik film wil binnenhalen zegt ie dat er geen camera is.
Daarnaast (omdat bovenstaande niet werekte) het meegeleverd Imagemixer geinstalleerd kan nu wel de filmbeelden bekijken maar krijg ze niet gebrand. (het is zo`n warrig programma met zoveel buttons)
ging wel " caputuren " (dat duurde zeker meer dan een uur) en daarna denk ik branden (toen ben ik naar bed gegaan) maar vanmorgen stond ie er niet op de lade brander open.
Aanvullende vraag hoeveel MB/GB is ca. 15 min film ?

Heb je gekeken op de site van JVC of er drivers of andere applicaties nodig zijn ?

Ja daar heb ik al gekeken maar is niet duidelijk wat voor welke camera is. Op zich werkt de camera wel want ik kan de beelden op de PC bekijken dus het is meer een software issue. Zal het ook eens aan Sonic vragen de maker van My DVD.

Na nog wat zoeken op de HDD vond ik wel een klein video bestand. Na de teleurstelling van NL-PT nog even gekeken en heb het nu gevonden door een capture te maken. In Imagemixer kan je de video laten lopen met een aparte knop opnemen op HDD en met een 2e knop pauseren en weer starten om bepaalde fragmenten te kiezen. Nu staat dit als een wma bestand op de HDD en ca 15 min film is ca 350 MB. Is dit a) het gangbare formaat b) gangbare grote ?
Bijgaand nog een schermprint. Nu kijken of ik er een Video CD van kan maken. Heb nl ook not fotos die bij dit evenemen horen. Nog ergens een nuttige handleiding ?
Alvast dank

Hier de schermprint

Schermprint

Bijlagen

• imagemixer (medium).jpg
    imagemixer (medium).jpg
    61 KB · Weergaven: 37
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan