Hoe van windows 8 terug naar windows 7?

Status
Niet open voor verdere reacties.

beautjuh11

Gebruiker
Lid geworden
6 sep 2012
Berichten
13
Hee allemaal,

Ik heb een flinke tijd geleden windows 8 gedownload
Ik zou graag terug willen naar windows 7 dus als iemand weet hoe dat mogelijk zou zijn
vertel het me aub


Ty beau :)
 
dvd van windows 7 erin formatteren en installeren.
 
Puppie welke dvd van windows 7 ik heb 3 dvd s van toshiba maar als ik ze erin doe gebeur niks
 
Hoi,

Denk dat je de dvd/cd-rom speler als first boot moet zetten meestal tijdens opstarten del of f2 drukken kom je in de bios en daar zal je dit kunnen instellen .En dan met dvd 1 beginnen neem even aan dat dit de back-up dvd's zijn.

F 12 is volgens mij ook nog een optie kan je kiezen waar je van op wilt starten.
 
hoe zet ik dat ding als first boot en wanneer moet je op f12/del/f2 klikken?
 
Hoi,

Tijdens opstarten zoals eerder geschreven gelijk wanneer je de aan knop in drukt op del of f2 drukken.

Ps welkom op Helpmij
 
Dankje voor het welkom.
maar als ik hem opstart en ik druk op f2delete of f12 dan gebeurt er helemaal niks
Ik weet niet what to do
 
Hoi,

Het is of del of f2 niet beide hoor of begrijp ik je nu verkeerd ,en zijn het back up dvd's en begin je met de eerste? welk type Toshiba heb je?
 
ik druk op f12 of f2 of delete
ten 2e zijn het Productherstel disks en start ik me 1 so what to do
 
Hoi,

Kijk even naar mijn aanpassing in me vorig bericht en dan punt1 vooral
 
Even de link aanklikken in dit geval in blauw "deze
 
Hoi,

Dan ga je naar de site van toshiba en dan in de eerst optie geven ze een manier aan om in de bios te komen.
 
Kunt u aub even duideijk zijn

Bedoelt u dit met punt 1:
Houd de Esc-toets ingedrukt en schakel de computer aan. Na de melding Check system. Then press [F1] key kan men de gewenste instellingen kiezen.
 
Hoi,

Ja als je dat nu eens probeert kom je dan in de bios zou volgens dat punt moeten lukken
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan