Hoe vinden jullie deze site ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

bloopy

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
18 dec 2001
Hoi allemaal,

Ik ben geen webdesigner, php master of wat dan ook.

Ik heb deze site gemaakt met Joomla! 1.5 en wat modules.

Het is een site voor World of Warcraft (mijn guild)

http://www.theforceofazeroth.com

ik hoop dat ik nog wat goede sugessties kan krijgen van mensen die meer ervaring hebben dan ik.

Jammer alleen dat mensen die de laatste Flashplayer nog niet hebben, niet alles kunnen zien

klopt ,als het goed is kunnen ze die dan wel installeren via de link op de image

Wil je je site "vriendelijk" over laten komen, moet je zorgen dat je site voor iedereen toegankelijk is en dat de bezoeker niet eerst allerlei fratsen uit moet halen om hem goed te kunnen bekijken.
Wanneer ik op jouw site zou komen en ik moet eerst iets downloaden, ongeacht wat het is voordat ik hem goed kan zien, klik ik door.

dat heb ik gewoon uitgezet.,. :P

Template is van Rocket themes.... Replicant V2 xD

Misschien nog één klein dingetje qua navigatie... je zou eens moeten nadenken om de interne en externe links te scheiden. Ik klikte op wat lijkt een navigatiebalk links en het bleek een link naar een andere site.

Verder niet veel op te merken. Mooi template alleszins. Zie wel dat je door het verwijderen van bepaalde regels geen auteursrechten schendt.

ben ik me volledig van bewust.

En ik ben pas begonnen met Joomla en moet nog even uitpuzzelen hoe ik dat allemaal goed kan doen.

In ieder geval is mijn WoW guild er blij mee en daar doe ik het tenslotte voor :)

en bij de template kan je het zelf uitschakelen.... hebben ze een knopje voor gemaakt.. aardige mensen xD

Wil je je site "vriendelijk" over laten komen, moet je zorgen dat je site voor iedereen toegankelijk is en dat de bezoeker niet eerst allerlei fratsen uit moet halen om hem goed te kunnen bekijken.
Wanneer ik op jouw site zou komen en ik moet eerst iets downloaden, ongeacht wat het is voordat ik hem goed kan zien, klik ik door.

Slecht argument kerel :confused:

Het is gewoon een flashplayer die je nodig hebt en als je je pc up to date houdt dan zou je niks hoeven te downloaden, ik hoefde niks te downloaden voor zijn website, met flash 9 werkt de site ook...het ligt dus niet aan zijn website maarrr......

Hoe je het ook kunt bekijken, is alhoewel iedereen zijn pc up-to-date zou moeten zijn dit bij pakweg 90% van de internetbezoekers niet het geval is. Dat zijn de feiten spijtiggenoeg en dat is waar een site zich op moet baseren.

Ik zou nu ook een site in Microsoft Silverlight kunnen gaan scripten, maar dat is niet erg interessant als mensen mijn site nog niet kennen. Elke nieuwe bezoeker zou die technologie moeten gaan installeren, wat altijd een extra drempel vormt en bij veel mensen een "nouja laat dan maar" zal opleveren.

Dus ik vind het argument van A.J. nog zo slecht niet.

ik heb wel jouw suggestie opgevolgd.. de links zijn nu gescheiden.

voor de rest ben ik nog steeds blij met de reacties van Helpmij.

Daarmee kan ik toch dingen net iets beter maken :P

thanks voor dat :P :thumb:

Als je naar youtube of spellensite etc etc gaat denk je toch ook niet ''ach laat maar'' lijkt mij, als iemand geen flash heeft dan wordt je op een website die flash bevat geacht deze te installeren, het is een stukje software dat iedereen tegenwoordig nodig heeft net als een virusscanner en omdat bijna de helft van de website's wel een vorm van flash bevat (flash/shockwave)
Iemand die zijn pc schoon installeerd, zet meteen ook flash erop, net als java etc, daarom lijkt het mij dus aan degene te liggen die een de site bezoekt.

Slecht argument kerel :confused:

Het is gewoon een flashplayer die je nodig hebt en als je je pc up to date houdt dan zou je niks hoeven te downloaden, ik hoefde niks te downloaden voor zijn website, met flash 9 werkt de site ook...het ligt dus niet aan zijn website maarrr......

Ik denk dat het grootste gedeelte van de PC gebruikers op de aarde hun PC NIET "up to date" heeft en dat ook niet voornemens is om dit snel te gaan doen, om welke reden dan ook.
Dus wanneer jij wilt dat je site vaak bezocht wordt, zal je er voor moeten zorgen dat je site zgn. "laagdrempelig" is.
Zie het als een winkel. Wanneer de deur altijd open staat en het ziet er gezellig uit krijg je veel klanten. Wanneer de potentiele klant eerst een code moet intoetsen om de deur open te krijgen en daarna nog allerlei fratsen uit moet halen om de koopwaar te kunnen zien, is 'ie eerder geneigd om door te lopen.
Dat ligt nu eenmaal in de natuur van de mens. Met zo min mogelijk inspanning zoveel mogelijk voor elkaar krijgen.
Kost iets teveel moeite klikken ze door.

Laatst bewerkt:
Iedere gekochte pc uit de winkel staat flash op geinstalleerd, maar laat ook maar

Ja, maar niet perse de laatste versie.
En daar gat het nou juist om...........;)

Ja ja niet slecht!
Maar ik zou er ook nog een meldingvenster of agenda opzetten zodat de guilmembers dan kunnen weten wanneer jullie een dungeon gaan doen of een raid of een guild war!!!

Er staat een raidplanner geinstalleerd....

Wil nog wel een mooie calender op de site zetten

Bedankt voor de tip

Ik denk dat het grootste gedeelte van de PC gebruikers op de aarde hun PC NIET "up to date" heeft en dat ook niet voornemens is om dit snel te gaan doen, om welke reden dan ook.
Dus wanneer jij wilt dat je site vaak bezocht wordt, zal je er voor moeten zorgen dat je site zgn. "laagdrempelig" is.
Zie het als een winkel. Wanneer de deur altijd open staat en het ziet er gezellig uit krijg je veel klanten. Wanneer de potentiele klant eerst een code moet intoetsen om de deur open te krijgen en daarna nog allerlei fratsen uit moet halen om de koopwaar te kunnen zien, is 'ie eerder geneigd om door te lopen.
Dat ligt nu eenmaal in de natuur van de mens. Met zo min mogelijk inspanning zoveel mogelijk voor elkaar krijgen.
Kost iets teveel moeite klikken ze door.

Het is niet zo dat ik mijn site vaak bekeken wilt hebben (Stiekem wel) , het gaat erom dat de layout, tekst etc goed is en dat de Guild Members er plezier van hebben xD

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan