hoe werkt Azureus?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Carcelia

Gebruiker
Lid geworden
23 dec 2002
Hi All,

Nou heb ik dat programma om torrents te downloaden maar snap er geen r.. van hoe het werkt. Kan iemand me dat uitleggen?

Alvast bedankt en
M vr vr.
Carla

azureus

hoi Modag,

Bedankt voor je snelle antwoord, maar de site is niet bereikbaar of er staat ergens iets verkeerd in?

M vr gr.
Carla

beste Carcelia,

ik heb een tijdje met dit programma gewerkt mar het f$%^ je pc echt op je pc wordt rete traag. Als ik jou was zou ik zou ik utorrent gebuiken werkt sneller en is naar mijn mening ook gemakkelijker in gebruik.

http://www.utorrent.com/download.php

thom,

ps beste is via newsgroepen :P maar das mijn mening:P

beste Carcelia,

ik heb een tijdje met dit programma gewerkt mar het f$%^ je pc echt op je pc wordt rete traag. Als ik jou was zou ik zou ik utorrent gebuiken werkt sneller en is naar mijn mening ook gemakkelijker in gebruik.

http://www.utorrent.com/download.php

thom,

ps beste is via newsgroepen :P maar das mijn mening:P

Hoi, Ik gebruik zelf ook azerus maar dat de pc langzaam er van wordt kan ik niet echt vinden.

Modag

re

dan heb ik misschien de oude versie gehad maar ik vond het echt een kloote programma.
Bij mij snoeptje hij toch gouw een goede 20% van me cpu weg en u torrent nog geen 9%.
en ik weet niet wat jij tegelijk downloade maar bij mij ging het gouw boven de 30 gig misschien dat dat er ook iets mee te maken had. Maar als jij er wel over tevreden bent kan jij het mooi even goed uitleggen dat is eigenlijk de vraag:P:P

Thom,:rolleyes:

of gebruik mijn nummer 1 :P bitlord daar heb ik een keer 500 kb/sec gehad maar ik heb gemiddeld rond de 100kb/sec

torrent

Hi All,

Bedankt voor de antwoorden. Heb intussen get-torrent. Snap ik tenminste nog een beetje. Of maakt DIE de boel weer super traag? Ik heb geen virus maar computer doet wel knudde al een tijdje nu. Al gaat het downloaden niet echt snel, zie veel nullen.

Groetjes,
Carla

zoals ik het vorige bericht zei gebruik bitlord is wel lekker snel gemakkelijk gewoon naam invoeren zoeken en downloaden maar:P

bitlord

Heb alles eraf gegooid en bitlord gedownd, werkt perfect, thanks en groetjes, Carla

zoals ik het vorige bericht zei gebruik bitlord is wel lekker snel gemakkelijk gewoon naam invoeren zoeken en downloaden maar:P

Bitlord werkt BIJNA perfect.... :-(

Hi,

Vind het jammer dat je niet echt kan zien, wanneer het helemaal binnen is, of is dat toch bij die 100%? Duurt wel erg lang voor alles binnen is, bij mij althans. Doordat het leek of het al binnen was heb ik het verplaatst en verknald helaas. Kan ik weer overnieuw beginnen.

groetjes,
Carla

ik kan als tip geven om 1 ding tegelijk te downloaden en klik het ding aan wat je download en dan op file wat in het rijtje van samenvatting tracker file peer cheat logs en statistieken staat daar kan je zien als een torrent uit meer bestanden staan hoever ze ervoor staan

Hoi,

Het is me nog niet echt duidelijk. Want er wordt ook weer gelijk geupload. Een ding te gelijk is eeeerrrug moeilijk hoor. Dan doe je er een jaar over denk ik, haha
Spelletjes voor de DS voor 2 kids, dan ben je niet met 1tje.
Naast de grootte links heb je een % ding, daar staat soms 100% en dan blijkt ie nog te downloaden, daardoor is het zo verwarrend, dan denk je dat je er bent, maar no way dus.
Toch bedankt voor je reactie :-)

Groetjes,
Carla

dan moet je net zo lang wachten totdat het bitlord icoontje voor het ding dat je aan het downloaden ben een rood/oranje pijltje word dan is die klaar

pijltje

Oke, thanks. Dacht dat ze dan weer bij mij vandaan gehaald worden. Of is dat toch zo?

Groetjes,
Carla

als het rode/oranje pijltje komt dan is die aan het uploaden dan kan je em op andere site's zetten maar dat wil ook gewoon als je hem hebt gedownload

Heee hartstikke bedankt, ik heb de downloads in een aparte directory gezet en wacht gewoon tot ik die pijl zie voor ik er met mn vingers aan kom :-D

Groetjes,
Carla

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan