Hoe x box spellen branden met nero 8

Status
Niet open voor verdere reacties.

tiemod

Gebruiker
Lid geworden
14 mrt 2009
Berichten
86
Zoals de titel al zegt krijg ik me spel (fallout 3) niet op een dvd dubbel layer gebrand.
Ik heb het spel uitgepakt en heb nu een iso en een dvd bestand hier. Omdat ik het al een keer verkeerd heb gedaan en 1 dvd minder, dacht ik ik vraag het hier ff. Wie zou mij kunnen vertellen hoe ik een spel brand in nero 8 voor me xbox?

Alvast bedankt
 
licht eraan wat voor bestanden je hebt, en of je Xbox omgebouwd is natuurlijk =P

maar dit is illegaal....
 
licht eraan wat voor bestanden je hebt, en of je Xbox omgebouwd is natuurlijk =P

maar dit is illegaal....
Mijn xbox is omgebouwd sst niet verder vertellen maar ik zit hier met me handen in me haar omdat ik geen spel gebrand krijg.. En bestanden zijn een dvd bestand en een iso bestand?
 
hier wel een voor imgburn klik

als je gaat branden moet de snelheid 4x zijn (+/-)

ps laat even weten of hij het doet
 
Okeey hij was dus met die tutorial klaar met branden (nero) maar hij pakt hem nog steeds niet in me xbox. Hij blijft dan aangeven reading en daarna dat ik me tray open moet maken. Kan ik deze dvd nog gebruiken om opnieuw te branden of is deze nu ookal verkloot?
 
heb net xdvd mulleter laten draaien en daar zie ikd at het spel niet regio vrij is.. Kan ik dit spel dan niet branden =
 
Graag hoor ik hoe ik het spel wel kan branden en spelen want met nero heb ik weer een dvd verkloot
 
Bij dit loop ik dus vast om van cd/dvdw naar dvd/rw te gaan. Is mijn brander hier niet voor gemaakt ofzo dan?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan