Hoe x box spellen branden met nero 8

Status
Niet open voor verdere reacties.
ja alleen van eerder genoemde merk. hoezo dan? lukt het wel met dit merk met andere instellingen ofzo ?
 
Zou het proberen heb met domme knop op branden gedrukt, maar ik ga proberen op de chat te komen
 
heb een ander spel gedownload en is bijna klaar met branden (ondertussen verbatim dvd's besteld)
 
Weet niet hoe maar ik heb met clone cd gebrand en hij doet het
 
En toen wou ik gaan racen en toen sloeg die weer vast :( en nu doet die het niet meer
 
Vraag me af wat nou het probleem is.. Hij starte het spel net gewoon goed op, ik wil beginnen en vervolgens loopt die weer vast. Nu krijg ik hem zelfs niet meer aan de praat en geeft weer de melding dat ik de cd moet schoon maken?
 
Heb verbatim dvd´s binnen gekregen en die doen het gewoon. Oftwel probleem is opgelost.. Thnx :)
 
Wel ff offtopic.
Maar ik wil graag weten hoe ik met de xbox op live kom? Ik had gelezen dat het geld kost voor gold member? Wtf waarom moet je er in hemelsnaam voor gaan betalen? En hoe maak ik draadloos verbinding met me modem?
 
nee ik bedoel online spelen.. Ik weet niet hoe je online instelt?
 
Je kunt het beste de spellen branden met Clone CD. Dit programma bepaalt de layer-break zelf, dus dat hoef je niet zelf te doen. Appeltje, eitje.

Verbatim zijn volgens mij de beste schijfjes. Heb ik ook net 25 stuks van gekocht en alle spellen doen het gewoon. Branden met snelheid 2.4x.

Gr
Danny
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan