Hoe zet ik een getypet Word/document in een e/mailboodschap

Status
Niet open voor verdere reacties.

Beer1941

Gebruiker
Lid geworden
4 jul 2007
E-mailoptie in Office Word 2007 aktief maken.

Behoefte aan een stickie heb ik niet ....... .
Gisteren of eer- heb ik de vraag gesteld hoe ik op eenvoudige wijze de internet-converteeroptie zou kunnen activeren omdat het pictogram wèl bovenaan links, vierde plaats naast de Word-knop staat maar vaag, dus niet actief. M.a.w. om precies te zijn: Hoe zet ik een getypet Word/document in een e/mailboodschap teneinde via Outlook Express verzonden te kunnen worden.
Van een vriendelijke en vast lieve dame wier naam ik niet meer kan achterhalen, kreeg ik een suggestie, die echter geen soelaas biedt omdat de door haar aangereikte uitgebreide lijst met namen onder Windows Messaging Subsystem in mijn pc niet voorkomt dan enkel MAPI_REGSZ type REG_SZ 1.
Graag zou ik opnieuw met deze dame contact willen krijgen middels deze site tenzij een ander de pasklare oplossing heeft want via Microsoft krijg ik geen soelaas omdat ik via Microsoft meteen op uw site terecht kom ............ .

M. vr. groet,

Beer1941.

Laatst bewerkt door een moderator:
In dit geval wordt er bedoelt, dat deze topic vastgeplakt boven in deze sectie blijft. Er staat ook "Belangrijk" voor de titel van deze topic in de sectie overzicht.:)

Laatst bewerkt:
Ik heb je vraag even zelfstandig gemaakt. Waar je het had geplaatst was niet de juiste.

Gisteren of eer- heb ik de vraag gesteld hoe ik op eenvoudige wijze de internet-converteeroptie zou kunnen activeren omdat het pictogram wèl bovenaan links, vierde plaats naast de Word-knop staat maar vaag, dus niet actief. M.a.w. om precies te zijn: Hoe zet ik een getypet Word/document in een e/mailboodschap teneinde via Outlook Express verzonden te kunnen worden.
Van een vriendelijke en vast lieve dame wier naam ik niet meer kan achterhalen, kreeg ik een suggestie, die echter geen soelaas biedt omdat de door haar aangereikte uitgebreide lijst met namen onder Windows Messaging Subsystem in mijn pc niet voorkomt dan enkel MAPI_REGSZ type REG_SZ 1.
Graag zou ik opnieuw met deze dame contact willen krijgen middels deze site tenzij een ander de pasklare oplossing heeft want via Microsoft krijg ik geen soelaas omdat ik via Microsoft meteen op uw site terecht kom ............ .

M. vr. groet,

Beer1941.

Klik eens op de E-mailadres link

Word%20email.jpg

Ik heb je vraag even zelfstandig gemaakt. Waar je het had geplaatst was niet de juiste.

[/QUOTE]M'n beste,

Deze reactie heb ik met mijn ouder geworden brein niet kunnen begrijpen. Hàd ik mijn vraag werkelijk niet in het juiste kader gesteld?

Werkbalk snelle toegang aanpassen - Office 2007

Ik wam tegen op een MS site:

Een document verzenden in een e-mailbericht
Van toepassing op: Microsoft Office Word 2007

De hoofdtekst van een document verzenden als een e-mailbericht

Als u een document wilt verzenden als een e-mailbericht (en niet als een bijlage), moet u de opdracht Verzenden naar e-mailadres toevoegen aan de werkbalk Snelle toegang.

Ga als volgt te werk in deze Microsoft Office-programma's:
Word of Excel

1. Klik op de Microsoft Office-knop Knopafbeelding en klik vervolgens op Opties voor programmanaam, waarbij programmanaam de naam is van het programma waarin u werkt, zoals bijvoorbeeld Opties voor Word.
2. Klik op Aanpassen en ga naar de lijst Kies opdrachten uit. Klik in de lijst op Alle opdrachten.
3. Klik op Verzenden naar e-mailadres en klik op Toevoegen om de opdracht toe te voegen aan de werkbalk Snelle toegang.

Ik heb zelf geen Word2007, heb het dus niet uitgeprobeerd, maar ik hoop dat het duidelijk genoeg beschreven staat.
Meer over de werkbalk snelle toegang aanpassen;
http://office.microsoft.com/nl-nl/word/HA012341051043.aspx

In dit geval wordt er bedoelt, dat deze topic vastgeplakt boven in deze sectie blijft. Er staat ook "Belangrijk" voor de titel van deze topic in de sectie overzicht.:)

Duid het mij niet te euvel. Ik heb het als grapje bedoeld. Niettemin had ik het begrip
"Sticky" niet in mijn (computer-)vocabulair staan ........ .

Van Office Word-document e-mail maken.

Beste brave, lieve allemaal die geprobeerd hebben mij van dienst te zijn,

Sinds mijn eega inmiddels alweer zo 'n ruime vijf weken bij mijn dochter in de States verblijft om haar te helpen in een reusachtig drukke situatie, ben ik wat het huishouden, de boodschappen en het verzorgen van onze huisdieren een tijdlang al op alleen mijzelf aangewezen.
Daarin gaat naast veel energie ook veel tijd zitten. Er zijn zóveel zaken om mee te rekenen, dat mij ook wel het één en ander ontschiet of door het hoofd gaat.

Ik weet echt niet meer wat ik allemaal van jullie kant aan advies en aanwijzingen ontvangen heb. Sommige heb ik afgedrukt maar (shame, shame on me) nog niet gelezen en bovendien bevatten die z.g. links die op hun beurt verwijzen naar websites en -pagina's.

Zodra echtgenote weer terug is over enkele weken, dan ga ik notitie van jullie vingerwijzingen nemen en bezien wat ik daarvan kan maken om tot "Word-E-mail" te kunnen komen.

Bedankt voor de alert-houdende herinnerings-mailtjes!!

Beer1941.

Op "natuurlijke wijze" opgelost.

Beste Huijb,

Zij het wel heel laat, ik kan je melden, dat de fout "uit zichzelf" verdwenen is. Vermoedelijk door het automatisch updaten door Microsoft, was op zeker moment het bekende e-mailicoontje bovenaan de Office Wordbalk i.p.v grijs, zwart. hetgeen het gebleven is tot op vandaag.

'k Had het wèl even moeten laten weten. Door dezen goed gemaakt.(?)

M. vr. groet,

John van Oers. (Beer1941).

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan