hoe zetje bij Strato die Google code op je site.

Status
Niet open voor verdere reacties.

winkel52

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
3 feb 2009
Ben nieuw hier. hoe zetje bij Strato die Google code op je site. Van de webmaster hulpprogramma,s. Metatag geloof ik . Bij Lycos wist ik dat soort dingen. Maar bij Strato nog niet. Vr.gr Andries.

Laatst bewerkt door een moderator:
HTML code bedoel je?

Gebruik je de Live Pages bij Strato en dus hun software?
Bij instellingen moet je dan op "code" klikken en dan krijg je de HTML versie te zien en kan je de code plaatsen waar je wil.
Mocht het niet lukken dan bel je ze even dan helpen ze je zo. Bij mij moest er even iets aangepast worden in de software voordat ik de button " Code" kreeg te zien.

Ja die button heb ik wel. Dit is de code. <meta name="verify-v1" content="j De metatag voor verificatie bevindt zich op een verkeerde plaats op de pagina. Deze tag moet zich binnen het eerste <HEAD>-gedeelte van de pagina bevinden.WunvIa/lXawr/Pyc8nlZyqIS4MdM2qoC+IK3g/7650=" /> En dit zegt Google. En dat krijg ik niet voor elkaar. Erg bedankt voor de reactie. Vr.gr Andries.

[Mod-edit] Onnodige quote verwijderd. Klik “Reageer op vraag” ipv “Quote”. [/edit]
.

Sorry, ik ben niet zo thuis in Metatags.
Gewoon codes plaatsen is geen probleem voor mij. Bel ze even is mijn advies.

Hallo Winkel52, Welkom op Helpmij.nl

Ik heb je vraag even een eigen plekje gegeven.

Dank.

Is opgelost via helpdesk van Strato. Moest een andere code gebruiken. Hun werken niet met metatags.Gr.Andries. Direct een andere vraag.Hoe kan het dat ik soms 2 x per dag een ander ip adres krijg?

[Mod-edit] Onnodige quote verwijderd. Klik “Reageer op vraag” ipv “Quote”. [/edit]
.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan