hoeveel Mb = 30 mbps of is dit het zelfde??

Status
Niet open voor verdere reacties.

mevrouwhelder

Gebruiker
Lid geworden
4 jun 2009
Berichten
11
ben upc viber en ziggo internet aan het vergelijken kom er niet uit hoeveel wat nu is??
ja ja ja noob vraag misschien nog wel erger... maar kan iemand mij gewoon het antwoord geven?? heb nu tweakdsl 24Mbit maar singaal is niet sterk genoeg dus betaal voor niets!! is deze Mbit bij tweak nu ook hetzelfde als bij upc en ziggo Mb en mbps??

heb al subject hier over gevonden op forum maar kwam daar zelfs niet uit...


HELP!!!
 
Er is 1 heel groot verschil:

Bij ADLS gaat het altijd over maximale TE HALEN snelheid, dus niet de werkelijke snelheid, omdat dat bij ADSL mede afhankelijk is van de afstand naar de telefooncentrale en de kwaliteit van het koperwerk

BIJ kabel zijn de aangeboden snelheden (min of meer) de werkelijke snelheden
 
Ligt er niet zo zeer aan hoe goed het signaal is. Maar ook de afstand tussen jou en de wijkcentrale heeft zo z'n invloed.


Bijvoorbeeld: Ik woon 300 meter (Meen ik serieus :cool:) van de wijkcetrale. En ontvang maar 8 MBIT van de 20.. Omdat de wijkcentrale niet meer aan kan (Ondersteunt geen ADSL2(+).)
 
dat had ik al door...

maar is 24Mbit hoeveel Mb is dat en hoeveel mbps is dat dan??

delen door 8 ofzo??

upc heeft bv 90 mbps is dat dus ook 90 Mbit en Mb of ???
ziggo heeft 25Mbit/s is dat dan ook 25 Mbit en Mb??

??
 
kom er nog niet uit!

kom er nog niet uit!
staat geen mbps bij Mb is hetzelfde als MB?
wanneer is het bit en byte??

ach ik hou ermee op...
 
mbps

even een paar dingen:



MBPS = MB per seconde
MB=megabyte
GB=Gygabyte
1 GB= 1024 MegaByte

Ik hoop dat dit helpt
(of ik heb de vraag niet goed begrepen)
 
als je UPC neem wijkt dit maar 1 mb af ik heb het 3 in 1 pakket met 25 mb en ik heb dit

naar amsterdam


naar rotterdam


ik woon in spijkenisse en volgens mij hebben wij hier Glasvezelkabel
 
Laatst bewerkt:
even een paar dingen:



MBPS = MB per seconde
MB=megabyte
GB=Gygabyte
1 GB= 1024 MegaByte

Ik hoop dat dit helpt
(of ik heb de vraag niet goed begrepen)

Gelijk maar even duidelijk voor iedereen.. Mbps is heel wat anders dan MB/s ik zag het al hierboven door iemand gemeld.
het is inderdaad delen door 8, Mbps is megabits per seconde en MB is megabyte. voor diegene 8 bit = 1 byte ;)

dus zoals iemand al eerder poste http://www.easycalculation.com/bandwidth-calculator.php dit is een handige link.

internet providers leveren altijd Mbps , als er mb staat is dit verkeerd. het word nog altijd vaak verkeerd opgevat.
Inderdaad is kabel(zeker glasvezel) tegen woordig beter dan ADSL, dus terug komend op het hoofdonderwerp.
Ziggo of upc, weinig verschil zal je ondervinden als je kiest tussen de varianten die je noemde, kijk vooral naar wat het prijsverschil is en meningen uit jou buurt (vrienden, buren, familie) die het upc of ziggo hebben ;).

Succes als je het al niet hebt aangeschaft ;)
 
kan mij iemand het verschil uit leggen

bij kpn heb ik internet met een snelheid van 20 mb
wat is het verschil met 100 Mbit/s en mb
100 Mbit/s heefd Ons net eindhoven en mb kpn.
wat zijn de waardes van die 2,waar heb je bijvoorbeeld meer aan??
hoop op aan duidelijk antwoord
gr ton
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan