Nou ja, als je het een goed idee vind om te doen alsof een pc een goede gamepc is, dan keur je het goed dat mensen misbruik maken van een gebrek aan kennis.
Waar staat in vredesnaam dat ik dit een goed idee vind?! Je legt me nu dingen in de mond die ik niet heb gezegt.
Nogmaals Mars, onderbouw je argument eens. Ik heb nergens maar dan ook nergens gezegt dat het een goed idee is om iemand een evrkeerd beeld te geven! Ik geef enkel aan dat men op marktplaats wellicht meer kan krijgen dan hier. Nergens geef ik aan dat men moet liegen over kwaliteit.
En dan het DSB beleid?! Het spijt me zeer, maar dit slaat werkelijk nergens op.
Lees de boel nog eens goed na, dan zal je zien dat ik het nergens heb over meer dan 100 euro en ook nergens de indruk geef dat men maar wat moet verzinnen om meer geld te vangen. En ja ik heb het nu even puur over mijn reacties omdat ik mij zeer, maar dan ook zeer stoor aan het beeld dat jij nu over mij schetst!
Sorry, maar meer dan 100 euro ga je er niet voor krijgen en dan zou je mazzel moeten hebben.
Zet het spul anders op marktplaats en laat mensen bieden, wellicht zit er iemand tussen die meer bied.
Ik denk dat dit max is wat je zou kunnen vragen, dat zegt niet dat je het krijgt.
Persoonlijk heb ik er geen 100 euro voor over, maar op marktplaats zou het misschien lukken.
Daar komt nog eens bij dat ik in meerdere daarop volgende berichten duidelijk heb aangegeven dat je niet moet zeggen dat iets op max kan terwijl dit medium zou moeten zijn. Dat zou misleiding zijn.
En ik blijf bij mijn mening dat als men iets op marktplaats zet en men krijgt een hoger bod dan verwacht, zelfs jij daarmee akkoord zou gaan. Het is en blijft marktplaats en niet een (noem elke willekeurige winkel met keurmerk).
Uiteraard mag je je eigen mening hebben, maar baseer deze wel op waarheden en niet op hou jij iets opvat. Vraag ernaar en krijg er een toelichting over, begin niet zomaar dingen te roepen.
Wat mij betreft ben ik er klaar mee, maar laat duidelijk zijn dat ik dit absoluut niet waardeer. Mocht je hierover verder willen praten, prima stuur maar een mail. Maar op het forum ga ik hier niet meer verder over in discussie.