Holware Touch Pack

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zelf zal ik het niet gaan gebruiken omdat ik geen touchscreen heb , maar leuk dat je in elk geval dit zelfgemaakte stukje software met ons wilt delen.:thumb:

Denk niet dat iemand hier al zelf een touch screen heeft :thumb:

Oké, sorry....

Maar, het is toch een beetje leuk als mensen Google-en en het vinden.
Maar ik ben er ook trots op omdat ik mijn eigen drivers heb gemaakt, ik wilde het alleen maar even show-en.

En o ja: Het is te gebruiken zonder touchscreen, maar het calibreer programma en de kassa software zal niet tot zéér slecht werken. De overige software zal WEL werken.

:p

Maar desondanks ziet het er wel mooi uit jammer dat ik er geen gebruik van kan maken misschien over 6 jaar :thumb:

Heb je het gedownload dan?:thumb:

Namelijk, jij zei: 'Ziet er mooi uit'.

Bedankt!:eek::D

oeg mijn excuses, heb ik de nieuwe versie nog niet geupload?:eek:
Dat is helemaal mijn fout, en ik wil nog even zeggen, het is hartstikke beta!

Zal ik speciaal een versie voor jouw maken?

het wachtwoord = 250792
of = tungsten

Allemaal heel raar, maar je kunt het iniedergeval even zien!

Ik ben iniedergeval nog druk!:p

Hallo,

Dat is dus de ergste fout die ik ooit heb gemaakt. Ik heb deze software voor de lol gemaakt, voor mijn neefjes en nichtjes die het nog wel eens leuk vinden om winkeltje te spelen. Daarom had ik dit gemaakt, gewoon puur voor die kinderen.

Nu heb ik dus die Kassa Software gepubliceerd inplaats van de echte die voor het openbaar was. Die van het openbaar ben ik kwijtgeraakt:(

Dus nu wil ik zeggen dat dit niet de goede kassa software is die erbij zit, daarom is het ook niet mogelijk gebruikers en producten toe te voegen.

Wanneer er vraag naar is maak ik graag de openbare versie opnieuw!

Groeten,
Martijn

mag ik dan de nieuwste touchpack want ik heb allleeen media player +kassa+unistall

Ik heb het nieuwe touchpack niet.

Ik heb alleen de nieuwste versie online staan op www.holware.nl

daar is ook Holware Calibrate te downloaden.

De nieuwste versie van Kassa Software is kwijt, dus ook weg van Visual Basic zoals ik al zei. Deze is niet meer te vinden. Alleen de oude versie die ik maakte voor de kinderen:o

ik heb de nieuwste gedownload van holware.nl maar ik heb geen nieuws reader

Sorry, maar dan gaat het de laatste tijd een beetje warrig en fout met Holware Touc Pack, ik onderhoudt mijn software goed en wil dit ook graag doen, maar dat ik nu weer iets vergeten ben, dat kan niet!:o

Sorry:(

Ik zal snel een link plaatsen voor news reader (op helpmij)

hey ik wacht nog heel even tot je de kleine bugs ook wat meer hebt uitgewerkt.
ik heb hier nog een touch screen kassa systeem.
Is de software ook zo dat je een server side hebt en een clientside?
dus dat ik eerst mijn hele kassa systeem op de p.c kan opbouwen en dan alles in 1x uploaden naar het kassa systeem als ik die aansluit op het netwerk?
dus dat er in het kassa systeem niet mee gerommeld kan worden?

Groeten,

Kuilman

Hallo,

het heeft geen server-/clientside zoals uw omschrijving was.
Het is echt een systeem dat gemaakt is voor de kinderen die het leuk vinden om winkeltje te spelen. Het lijkt mij niet verstandig om het proffesioneel aan te pakken omdat ik al meerdere malen dit wel heb gedaan, maar er maar 2 gebruikers waren.
Dus ik ben wel van plan de bugs te fixen, maar zal niet een software maken voor een kassa systeem.

Groeten,
Martijn

nee ik was ook niet van plan om deze software werkelijk in een winkel te gaan draaien.
Maar aangezien ik een oud kassa systeem heb van mijn oude werkgever vind ik het wel interesant om daar mee te stoeien :)
maar ik ben toe aan eens nieuwe software weer eens iets anders.
ik hbe er nu VJA op en dat is dus met server en clientside.
Is wel makelijk. lekker achter je p.c klungelen uploaden en kijken wat er gebeurt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan