@Home is gestoord !! of niet ??

• Onderwerp starter Onderwerp starter Remy
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Remy

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
20 nov 2001
Ik word er onderhand een beetje sch**tziek van dat @Home.....:mad:

Diverse kennisen van me die een @Home abbo hebben kunnen hun mail steeds niet lezen door wazige redenen.
Volgens @Home zou het allemaal aan de beveiligingsinstellingen liggen bij Norton en Zonealarm en Servicepack 2 van XP.

Nu is het rare dat een gelijkwaardige pc met exact dezelfde instellingen bij bijv. Planet wel vlekkeloos werkt, ook als ik de pc met het @Home abbonement aansluit op een Planet account bijv. is er niks meer aan de hand.....:8-0: En nog willen ze bij @Home beweren dat het aan de pc zelf ligt. Zijn er nog andere die hier problemen mee hebben, of nog beter een oplossing !! want ik krijg er onderhand hangt**t*n van !!:evil:

@home sucks for me......

Laatst bewerkt:
Een vriend van me heeft dit probleem ook. Alleen aan de instellingen van de firewall of Nortonsystemworks kan het niet liggen. @Home heeft volgens mij wat meer probleempjes dan alleen met de DHCP servers. Valt me ook op dat op bepaalde momenten de verbinding nogal heel erg langzaam is, een telefoonlijn is nog sneller.

Ja en dit is dus zo al een maand of 4 à 5 . Voorheen heeft het ook altijd gewerkt met dezelfde instellingen.
Maar zo te zien is het wel meer raak in het Limburgse land zoals ik zie....;)

@home heeft landelijk al een week last van storingen, ze verwachten deze vandaag helemaal opgelost te hebben.
Wat betreft de mail, wat staat er de servers ingevuld bij de accounts? Soms helpt het om dit te veranderen naar 'mail.home.nl' of naar 'mail' afhankelijk van wat er nu staat.
En @home traag......alleen als je het budget (het goedkoopste) abbonnement hebt is die inderdaad nog wel eens traag, maar alle andere abbonnementen halen meestal hogere snelheden dan waar mee geadverteerd wordt.

p.s. toch geen proxyserver ingevuld bij de internetinstellingen, want die is al een jaar niet meer actief. Als je een oude @home installatie cd gebruikt wordt die standaard wel aangezet (trouwens cd is volkomen overbodig voor de instellingen)

Ron,

Alle opties al doorlopen !!! :) maar ook dit heeft geen resultaat gehad. Proxyserver is uitgeschakeld en de laatste installatie cd-rom die ik heb gebruikt is van iemand die pas sinds een maandje internet heeft, dus vrij recente cd-rom lijkt mij. Of ze moeten nog steeds de oude bagger uitgeven :p

Maar zoals al gezegd ook de instellingen handmatig ingesteld en dus nog steeds deze SH*T

Remy,
Voor het installeren van een @home aansluiting moet je helemaal geen software cd gebruiken.
Ja er is geen software cd voor XP van @home.

Ik ben zelf al gebruiker van @home vanaf het begin.
Gelukkig heb ik nog nooit problemen gehad. Soms heel soms ligt de mailserver eruit.
Maar ik heb nog geen 1 provider gezien waar nooit iets fout is gegaan.

Een goed oplossing vroeg je:
Voor hetzelfde geld een lager adsl abbo nemen bij een ander.

Puppy,

zoals al eerder aangegeven, in het verleden heeft het altijd gewerkt met dezelfde configuratie/instellingen.
Maar sinds enkele maanden is het ineens bagger en wordt dus de fout geschoven op je pc configuratie/instellingen door @Home.

En het gaat zich niet zo zeer om het eruit liggen van de mail server, want de mail kan ik via webmail wel aankomen. Daar komt ie gewoon aan, maar hij wordt vervolgens niet verstuurd naar de pc.........

Het gaat ook wel eens een dag of twee goed, maar daarna ligt de mail weer stil....:8-0: Dus het blijft wat dat betreft een raadsel

Puppie,

Thanx voor de tip, maar zoals ik ook al had aangegeven dit probleem deed zich al vanaf de zomer voor bij @Home...:( en het lijkt maar niet op te houden:confused:

Hopelijk wordt er een (goede) oplossing voor gevonden anders moet ik mijn kennissen idd maar adviseren om over te stappen op ADSL of zo :cool:

Groeten,

Remy

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan