Homehost

• Onderwerp starter Onderwerp starter knool
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

knool

Gebruiker
Lid geworden
17 okt 2008
Het beste uit je homehost halen?
Ping voor nl / de / be spelers: 50 tot 70
UK: 80/90
Internationaal: 100/150

Hoe kan ik dit verbeteren zoals in gehuurde servers?

Vind je het erg als ik totaal niet begrijp waar je het over hebt?

Vind je het erg als ik totaal niet begrijp waar je het over hebt?

Ik heb een Call of Duty 2 server draaiend,
heb een netwerk van vier computers.
Daarbij draai ik 2 servers op een computer.

Ik wil alles uit de servers halen, zodat mensen die naar mijn server komen een beter connectie (ping) krijgen.

Maar ik weet niet hoe ik dat dan wil gaan doen, of dat wel mogelijk is.

Volgens mij is dit niet zomaar mogelijk

p.s. ff een reactie op jouw locatie, je moet namelijk niet op je pc gaan zitten, das er niet echt goed voor !!! ;)

Meestal kun je de performance verbeteren door de machine een dedicated internetlijn met hoge snelheid te geven, en hem verder gewoon met rust te laten (ie: niet die pc gebruiken voor spelletjes, downloaden, browsen, maar gewoon laten staan)

Hoge ping betekend meestal dat de internetverbinding op de server niet toereikend is.

(Tenzij het een oude bak is, dan kan het ook nog dat ie gewoon niet geschikt is om als server te dienen; maar ik weet niet precies welke dingen belangrijk zijn in een dedicated game server)

Gaat het hier dan over de upload of download rate?

Beide, maar bij de meeste standaard thuis internet pakketten is upload de beperkende factor, omdat ze uit gaan van gamers en downloaders, en niet van hosters :)

Je kunt eens proberen of je een pakket kunt krijgen met net zoveel upload als download misschien?

Oke dan noteer ik deze topic als opgelost, want ik beslis hier niet over welke internet etc.

Bedankt voor uw hulp!

Sander

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan