Ja, zoiets had ik begrepen. Maar in jouw broncode zit in description in al je pagina's ook 'computerhulp'. En die description is een van de belangrijkste dingen voor Google, mits de context daarvan ook op de pagina zelf terugkomt, en dat is bij jou dik in orde.
Mogelijk zou je dus ook hoog komen als je gewoon pcmonitor had opgegeven. Maar dat is natuurlijk heel moeilijk uit te proberen.
Vindt 't trouwens wel 'n slimme truc, dat wel. Of 't officieel mag van Google zou ik niet weten. Als 't niet mag, loop je wel 'n fors risico.
Maar blijft staan dat 'Delft' natuurlijk veel minder algemeen is dan België. Bovendien, wat heb je eraan als je met België bovenaan komt? Als ik 'n sauna zoek (brrr...) wil ik 'n sauna in Amsterdam, of desnoods Amstelveen, maar niet ergens in 'Nederland'.
Jij wordt gevonden op 'Delft'. Dat is zinvol. Maar het heeft geen enkel nut als jij ook bovenaan komt als je zoekt op 'computerhulp Groningen'. Toch?
En die sauna wordt nog steeds gevonden op 'sauna' en 'Zwevegem'.
Mogelijk zou je wel iets kunnen doen met 'Kortrijk West' bij dat bedrijfsgebeuren, want op Kortrijk staat die sauna pas op plaats 37.
Inmiddels heeft ErikBooy gepost. Daar reageer ik nog even op.
Ik vind dat eigenlijk helemaal niet zo mooi dan, omdat je je dan in feite uitgeeft voor 't bedrijf van 'n ander. Als je 't verwijderbeleid van Google 'n beetje volgt, dan is 't vrijwel zeker dat je onmiddellijk wordt verwijderd als Google hier achter komt. Als dat echte bedrijf Computerhulp Delft klaagt, schat ik zo in dat je echt 'n probleem hebt.