horton voor op de DS...? het wil maar niet lukken,...

Status
Niet open voor verdere reacties.

jura chan

Gebruiker
Lid geworden
2 dec 2008
ik ben al ontzettend lang op zoek nar een dpg file van horton hears a who!(engelse versie), om op mijn nintendo DS af te spelen.
Ik heb heel google afgezocht, zonder resultaat, heb bittorrent geprobeerd, zonder resultaat, heb geprobeerd de film (een avi bestand) om te zetten naar DPG met SUPER, maar het geluid synchroniseerde niet met het beeld (liep tot wel 20 sec. voor!)
heb ook al nzb files geprobeerd, maar kan ze niet openen,...
heeft iemand nog een suggeste om het goed te kunnen converten, of heeft iemand het dpg bestand voor mij? Ik zou echt reuzeblij zijn!
Alvas bedankt!

groetjes, brenda.:D

P.S. Hallo allemaal^^ ik ben nieuw hier,... leuk jullie te ontmoeten :)
enne... deze vraag staat al in een ander forum maar niet om te spammen ik had m'n vraag perongeluk in een verkeerde forum geplaatst en moet nog uitvogelen hoe ik het daar weghaal...:p

Super

Als eerste welkom op Helpmij, mede namens het bestuur.

Ik ken Super niet maar heb je al eens gegoogled op:
convert to dpg ?

Dan krijg je een aantal resultaten met verschillende mogelijkheden.
Heb zelf geen Nintendo-DS, dus kan het niet voor je uitproberen.

Succes.

Laatst bewerkt:
Als eerste welkom op Helpmij, mede namens het bestuur.

Ik ken Super niet maar heb je al eens gegoogled op:
convert to dpg ?

Dan krijg je een aantal resultaten met verschillende mogelijkheden.
Heb zelf geen Nintendo-DS, dus kan het niet voor je uitproberen.

Succes.

ik heb het al geprobeerd^^
ik heb verschillende andere programma's nu geprobeerd maar bij bijna allemaal hetzelfde probleem, en anderen kreeg ik niet geinstalleerd...
toch bedankt dat je me wilde helpen !:)

Wat kan

ik heb het al geprobeerd^^
ik heb verschillende andere programma's nu geprobeerd maar bij bijna allemaal hetzelfde probleem, en anderen kreeg ik niet geinstalleerd...
toch bedankt dat je me wilde helpen !:)

Sommige programma's kunnnen niet tegen Hyperthreading, dus als je een P4 hebt, zet dat dan eens uit. Zelfs Pinnacle gaf als advies het uit te zetten bij verloop van het geluidsspoor.

En wat bedoel je met: "kreeg ik niet geïnstalleerd"

Eric.:thumb:

Sommige programma's kunnnen niet tegen Hyperthreading, dus als je een P4 hebt, zet dat dan eens uit. Zelfs Pinnacle gaf als advies het uit te zetten bij verloop van het geluidsspoor.

En wat bedoel je met: "kreeg ik niet geïnstalleerd"

Eric.:thumb:

Ik weet niet wat P4 is...
maar met dat niet geinstalleerd bedoel ik dat ik steeds een foutmelding krijg van een virus of een andere bedreiging voor mijn computer. Ik heb wel eens gehoord dat het zou kunnen komen door windows Vista, die schijnt vaak foutmeldingen te geven om niks,... maar daardoor laat hij de programma´s niet toe. Het is me één keer gelukt zo´n programma te installeren maar door dat programma, dat niet met vista bleek samen te kunnen werken ben ik nu mijn Windows Licencie kwijt en kan ik geen updates meer maken (moet er dus nog nar laten kijken: ben zelf niet zo verstandig met computers) ik wil dus niet zo veel risico meer lopen... maardat P4, als ik weet wat het is, zou misschien kunnen werken?
zou je me misschien nadere instructies kunnen geven over hoe en wat?

alvast heel erg bedankt voor het meedenken...
groetjes, brenda.

Hallo Brenda

Met het installeren van gedownloade programma's moet je inderdaad voorzichtig zijn. En die waarschuwingen zijn als ze van b.v. AVG komen geen nep. AVG 8 zal je ook waarschuwen voor hacktools. Die kun je dan dus niet gebruiken. Heeft op zich niets met Vista te maken.

Je zult wel geen P4 (Pentium vier processor) hebben, want je hebt een PC met Vista. Overigens je licentie kun je niet kwijt raken hoor. Maar veel van de programma's waar jij het over hebt zul je in Comptabiliteit's modus moeten draaien, omdat ze geschreven zijn voor XP.

Groetjes,

Eric.

Met het installeren van gedownloade programma's moet je inderdaad voorzichtig zijn. En die waarschuwingen zijn als ze van b.v. AVG komen geen nep. AVG 8 zal je ook waarschuwen voor hacktools. Die kun je dan dus niet gebruiken. Heeft op zich niets met Vista te maken.

Je zult wel geen P4 (Pentium vier processor) hebben, want je hebt een PC met Vista. Overigens je licentie kun je niet kwijt raken hoor. Maar veel van de programma's waar jij het over hebt zul je in Comptabiliteit's modus moeten draaien, omdat ze geschreven zijn voor XP.

Groetjes,

Eric.

Ik ben alleen ook heel voorzichtig met virusscans en vertrouw AVG niet zo omdat het laatst bij een overgroot deel van de computers met AVG een crash veroorzaakte. (kwam door een nieuwe update)--> ik heb nu McAfee Internetsecurity maar die maakt ook geen updates)
en: ik kreeg een foutmelding van windows met daarin dat ik geen bericht meer had van enige licencie en ik dus geen updates zou kunnen maken, direct daarna een bericht dat ik het slachtoffer zou zijn van softwarepiraterij en dat mijn windowsversie niet legaal was: mar ik ben er zeker van dat het allemaal legaal is want het stond op mijn laptop bij aankoop in een gewoon legale winkel.
Maar hoe kom ik aan een P4? zorgt dat ervoor dat het geluid gelijk loopt met het beeld na het converten? of zijn er nog andere mogelijkheden?

Groetjes brenda.

Aantal punten.

1. Als je de laptop gewoon hebt gekocht, kun je een herstel van je install uitvoeren, dan is hij weer als nieuw. Ook kun je terug gaan naar de winkel en vragen het systeem weer terug te zetten als het jou niet lukt.
  2. Mij opmerking betrof als je een PC zou hebben gehad met een P4, maar die heb je niet, dus dit probleem speelt niet bij jou.
  3. AVG kun je gewoon vertrouwen hoor. Die verhalen slaan op de betaalde versie, waar het nu twee keer is fout gegaan. Maar ze hebben er ook weer voor gezorgd dat het in orde kwam hoor.
  4. De programma's die jij gebruiken wilt moet je eerst met rechts aan te klikken en dan kiezen voor "Eigenschappen" en daar naar de tab Compabiliteit te gaan en dan kiezen voor XP SP2
Succes.

Om je gerust te stellen

Heb thuis 5 PC's onder AVG en een groot aantal bij mensen voor wie ik de PC in elkaar heb gezet. Geen van die pc's is ooit gecrashed.

Dus als er wat zou zijn, zou ik dat als betatester van AVG wel weten hoor.

En een Virus programma dat niet update is waardeloos.
De virus schrijvers zoeken telkens weer naar gaten in de Windows kaas.

Ken zelf nog geen gevallen van licentie roof, maar alles kan.

Hoor nog wel wat het vervolg is.

Heb thuis 5 PC's onder AVG en een groot aantal bij mensen voor wie ik de PC in elkaar heb gezet. Geen van die pc's is ooit gecrashed.

Dus als er wat zou zijn, zou ik dat als betatester van AVG wel weten hoor.

En een Virus programma dat niet update is waardeloos.
De virus schrijvers zoeken telkens weer naar gaten in de Windows kaas.

Ken zelf nog geen gevallen van licentie roof, maar alles kan.

Hoor nog wel wat het vervolg is.
de crash zal ook niet bij iedereen voorkomen: voornamelijk mensen die hun windows niet konden updaten (illegale versie, heb het zelf meegemaakt op m'n moeder's pc beneden); het had iets te maken met een update van AVG die iets veranderde in het windows opstart systeem: wardoor de computer niet meer wilde starten; geupdate windows versies zullen dat ene bestand waarschijnlijk niet eens meer nodig hebben gehad. feit is alleen dat ik nu ook niet kan updaten...:confused:
Ik heb vandaag iemand gebeld naar mijn laptop te laten kijken: moet zelf ook nog afwachten want ik weet niet zo goed wat en hoe...
In ieder gval mijn virrusscan behoort gewoon te updaten maar dat doet hij niet. In de winkel weten ze ook niet wat het is en de technische ondersteuning op de site doet het niet :$
Ik hoop in ieder geval dat er niets ernstigs aan de hand is maar dat betwijfel ik want ik heb mijn laptop meerdere keren gescand op virrussen maar niets te bekennen.
Maar even over de dpg: ik weet niet of jij eventueel weet waar ik deze engelse versie misschien aan kan krijgen? (ik word doodgegooid met nederlandse versies maar die klinken niet zo origineel): heb er een keer een gevonden voor op bittorrent maar die deed het niet...

In ieder geval bedankt voor al deze informatie tot nu toe: ik kan nu in ider geval iets specifieker zijn tegen de persoon die (hopelijk) mijn laptop gaat fixen!:thumb:

groetjes, brenda

Dit wordt interessant

Ik ken veel mensen met een piraat versie van XP, maar ook daar geen problemen met AVG.
En geloof me maar, ik adviseer nog steeds iedereen over te stappen op AVG.

Heb je wat meer info over de crash van de PC beneden. Denk zelf dat het meer te maken heeft met iets dat ze binnen gehaald heeft. Dat AVG er op stond staat er denk ik los van.

Let op !!
Van AVG 7.5 weet ik het zeker en het is niet ondenkbaar dat AVG 8 ook hier last van heeft.
Er zijn hele slimme jongens die je virusscanner wijs kunnen maken dat ze te vertrouwen zijn.
Je hebt dan twee opties:
  1. Een online scan doen zoals Housecall
  2. AVG verwijderen en opnieuw installeren

Dus alleen een online scan is te vertrouwen, want je antivirus kan dus gemold zijn.
http://housecall.trendmicro.com/

Ben benieuwd wat hij vind.
Soms draait hij beter met Java en soms met ActiveX. Gewoon even proberen.

Laat me het resultaat weten.

Eric.

P.S. AVG verandert niets in het opstart systeem van Windows.
Anders krijgen we een proces aan ons broek van Bill Gates.
Virussen doen dat wel.
Dus voor mij is 99% zeker dat het een virus was.

Laatst bewerkt:
Als je me vertrouwd

Als je enig vertrouwen in mij hebt, kun je ook McAfee verwijderen en AVG installeren.

Mijn Gretha kreeg van haar zoon een laptop met Vista-Premium. Die update nog steeds. Ook daar heb ik ook AVG op gezet en ook die draait zonder problemen.

Het voordeel van Houscall is dat hij meteen alle spyware en malware verwijderd.

Succes:thumb:

P.S. Als Bill Gates zegt dat je illegaal bent, kan alleen een nieuwe/repair install helpen.
Of je moet een kennis hebben die goed is in Hacken, maar dan kan Helpmij niet verder helpen.

Laatst bewerkt:
Als je enig vertrouwen in mij hebt, kun je ook McAfee verwijderen en AVG installeren.

Mijn Gretha kreeg van haar zoon een laptop met Vista-Premium. Die update nog steeds. Ook daar heb ik ook AVG op gezet en ook die draait zonder problemen.

Het voordeel van Houscall is dat hij meteen alle spyware en malware verwijderd.

P.S. Als Bill Gates zegt dat je illegaal bent, kan alleen een nieuwe/repair install helpen.
Of je moet een kennis hebben die goed is in Hacken, maar dan kan Helpmij niet verder helpen.

Ik zal eerst naar mijn laptop laten kijken en als er nog meer problemen zijn ga ik terug naar de winkel. Ik ga eerst goed overal informeren en dan zal ik overwegen AVG te gebruiken...
heel erg bedankt voor je hulp!

Heb verschillende converters gevonden

Er zijn meerdere programma's die een dpg file kunnen maken.

Niet dat ik er wat aan heb, want heb geen Nintendo-DS.
Kan dus ook niet voor je proberen of ze het doen.

Zelf zou ik in jou geval eerst die online scan gedaan hebben.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan