Ik wil een website en niet gekoppeld aan mijn chello-account maar 'n eigen domeinnaam en die dan ergens laten hosten. Door alle mij onbekende kreten op sites van hosters zie ik door de bomen het bos niet meer. Het wordt 'n eenvoudige site, stuk of 10-20 pagina's (tekst en foto's), misschien in de toekomst meer. Bezoekers moeten invulformulieren kunnen gebruiken.
Waar moet ik op letten?
Hoe zit 't met domeinnamen in eigendom of niet in eigendom? Kun je een site over 'n aantal jaren gemakkelijk overdragen, door een ander laten onderhouden? Hoe zit 't met FTP, zit een pgm daarvoor inbegrepen of is daar een liefst gratis alternatief voor. Ik gebruik nu een oude WSFTP die wel meldt dat de probeertijd verlopen is maar in beperkte mate nog wel functioneert.
Alvast bedankt, Nora
Waar moet ik op letten?
Hoe zit 't met domeinnamen in eigendom of niet in eigendom? Kun je een site over 'n aantal jaren gemakkelijk overdragen, door een ander laten onderhouden? Hoe zit 't met FTP, zit een pgm daarvoor inbegrepen of is daar een liefst gratis alternatief voor. Ik gebruik nu een oude WSFTP die wel meldt dat de probeertijd verlopen is maar in beperkte mate nog wel functioneert.
Alvast bedankt, Nora