hosting nodig

Status
Niet open voor verdere reacties.

marti901

Gebruiker
Lid geworden
30 aug 2009
Berichten
411
Ik ben op zoek naar hosting voor een kleine site die ik heb gemaakt voor de plaatselijke groenteboer. Maar omdat ik nog nieuw ben in de webhosting heb ik geen idee wat ik moet kiezen. Ik heb gegoogled maar ik kreeg er een hoop en wist niet welke nou het beste was.

eisen
-goedkoop (denk gemiddeld 30 max 50 mensen per dag op de site)
- css ondersteuning
- javescript ondersteuning
- Het liefst een Nederlands hosting bedrijf.


Alvast heel erg bedankt
 
momenteel zit ik bij mijndomein.nl en ik ben wel tevreden daar. goede voorwaarden en voor elk jaar dat je bij hun blijft krijg je volgens mij een extra gb aan opslag:thumb: Dit voor 30 eurie per jaar:thumb:

je hebt dan je eigen adres bv groenteboernaam.nl en je hebt ook een aantal databases ter beschikking en php. Al je gevraagde eisen voldoet het ook gewoon aan.

http://www.mijndomein.nl/
 
Laatst bewerkt:
bedankt voor de snelle reactie ik denk dat je de perfecte hosting voor mij hebt gevonden.
thx:thumb:
 
www.webreus.nl daar zit ik nu alweer 2,5 jaar bij, en ik vind het prima.
€16.98 per jaar, dan heb je een NL domeinnaam en hosting.
 
ik heb gekozen voor mijndomein.nl maar nu ben ik aan het prutsen met filezilla maar ik krijg hem niet online. kan iemand mij helpen?
 
tuurlijk:) Waarom krijg je hem niet online? heb je de email van mijndomein met je ftp gegevens al gekregen?

die vul je bij site beheer in filezilla in. Je ftp.******.nl vul je bij host in.
Bij gebruikersnaam je md******* gebruikersnaam
en je password bij password. Servertype is ftp.
en inlogtype normaal.
 
Laatst bewerkt:
het is toch gelukt had de gebruikers naam verkeerd bedankt.
maar nu weer een vraag ik heb nu gewoon de pagina www.site.nl online. maar nu wil ik ook een andere dingen als www.site.nl/openingstijden ik heb ik mijn script alles al met hyperlinks verbonden maar hoe upload ik zoon 2de pagina?
 
Je eerste bestand heet als het goed is index.html of index.htm of iets dergelijks. Om dan te linken naar een tweede pagina gebruik je links met de
HTML:
<a href="pagina.html">klik</a>
Maar dan moet die pagina.html wel bestaan. Je maakt dan met kladblok of het programma waar je je webste in maakt een nieuwe pagina en die sla je op als pagina.html . Deze upload je weer met filezilla naar je server naar de map /public/sites/www.jesite.nl/.

Je kan ook gebruik maken van een site editor waar die upload methode al in zit. Dus je maakt je pagina en dat je hem meteen op de server kan opslaan zonder filezilla. Er zijn veel van die zogenaamde "editors". Op school gebruiken we htmlkit. Dit is een vrij standaard en simpel programma waarin je zowel ftp mogelijkheid hebt als dus het bewerken. Persoonlijk maak ik gebruik van adobe dreamweaver cs4. Maar dit is een erg uitgebreid programma en als je het *legaal* wil hebben erg prijzig;)
 
bedankt ik ga het meteen proberen en ik gebruik ook al vanaf het begin html kit
 
het is toch gelukt had de gebruikers naam verkeerd bedankt.
maar nu weer een vraag ik heb nu gewoon de pagina www.site.nl online. maar nu wil ik ook een andere dingen als www.site.nl/openingstijden ik heb ik mijn script alles al met hyperlinks verbonden maar hoe upload ik zoon 2de pagina?

Je moet een pa aanmaken openingstijden, in die map plaats je de pagina met openingstijden.
Deze noem je index.html nu upload je de map, en als je dan gaat naar site.nl/openingstijden dan krijg je de openingstijden te zien.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan