hotmail account sluiten nadat deze gehackt is

Status
Niet open voor verdere reacties.

Wouter Rdam

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
8 mrt 2009
Berichten
3
Hallo iedereen,

Allereerst mijn complimenten voor dit zeer verzorgde forum.

Ik heb al een berg topics over hotmail gelezen, maar ik zag door de bomen het bos niet meer. Vandaar een nieuw onderwerp.

Mijn probleem:

Een half jaartje geleden kon ik van de ene op de andere dag mijn hotmail account niet meer. Het wachtwoord was blijkbaar veranderd. Onder de functie "wachtwoord vergeten" alles geprobeerd. Maar een mail naar een alternatief mailadres heb ik nooit gekregen, op geen enkele van al mijn (oude) mailadressen. Geheime vraag werkt ook niet. Talloze keren geprobeerd, niks werkt.

Kortom, ik kom mijn account ECHT niet meer in. Vervelend, maar ook weer geen ramp aangezien dit mailadres juist bedoeld was voor al die zaken op internet waar je je mailadres moet invullen, maar waar je verder geen boodschap aan hebt. Al mijn persoonlijke en zakelijke mails doe ik vanuit twee andere mailadressen.

Maar vanaf deze week wordt er opeens spam verstuurd vanaf dit gehackte mailadres, kreeg ik van verschillende mensen te horen. Reclame voor online electronica kopen etc. Sh#t! Hier baal ik dus enorm van!

Ik wil nu dus heel graag deze mailaccount volledig opheffen, sluiten, elimineren. Alleen gaat dat niet als je er niet meer zelf inkomt. En hotmail/MSN heeft geen helpdesk ofzo waaraan je dit verzoek kan voorleggen, zo lijkt het.

Dus wie weet raad? Het adres / de account heeft voor mij geen waarde, het mag allemaal verloren gaan. Ik wil gewoon dat die spam onder mijn naam stopt!

Wie-o-wie??
 
heb je al een keer gemeeld naar je gehackte mail adress

de hacker kan je wachwoord niet zomaar veranderen. dan heefd hij het antwoord van de geheime vraag ook geweten.

je kan heb ook volledig blocken
 
Laatst bewerkt:
Ik heb de spam mailtjes nog niet gezien, heb het dit weekend alleen van drie mensen al gehoord.

Het wachtwoord kan je veranderen als je alleen het oude wachtwoord hebt. De geheime vraag zal de hacker waarschijnlijk niet weten. Ik weet 'm zelf ook niet meer zeker. Ik kom alleen niet door de geheime vraag doordat het al misgaat bij land (Nederland) en postcode (ik weet niet waarom, of wat ik jaren geleden heb ingevuld, maar het klopt niet).

Wat bedoel je met volledig blocken? Hoe doe ik dat? Ik wil echt dat het volledige account wordt opgeheven, weg, kapot, alles..
 
je vrienden kunnen hem blokken dan ben je van die spam af:thumb:
 
Ja, okay.. logisch.

Sorry, dat ik doorzeur, maar kan ik zelf nog iets doen? Ik wil gewoon dat volledige account opheffen!
 
een account opheffen kan bij account beheer...
Maar dan moet je ingelogd zijn en dat kun jij niet meer.Toch?

Dan blijft contact opnemen de enige optie, maar dat valt niet mee.
misschien lukt het via dit email adres
abuse_NL@hotmail.com

succes met dit lastige probleem
mvg leo
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan