Hotmail.com (2 acounts)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sims

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
31 aug 2008
Berichten
1.088
Hotmail.com (2 acounts toevoegen)

Hallo, ik zal proberen zo duidelijk mogelijk uit te leggen

Na een reset van mijn internet (internet explorer) kan ik nog maar telkens 1 hotmail acount in, ik heb meerdere acounts voor bijvoorbeeld zakelijk en de ander prive. Maar als ik www.hotmail.com doe dan kan ik maar 1 acount in, meestal kan ik daar verschillende acounts neerzetten. Ik hoop dat jullie mijn probleem snappen? Ik wil zegmaar dat je er gewoon meerdere acount daar neer kan zetten.?
 
Laatst bewerkt:
Hallo, ik kan laatste tijd nooit een geuploade afbeelding bekijken via imageshack? mischien wil je die in je volgende bericht even toevoegen bij de paperclip.

Hier is mijn overzicht van de hotmail pagina. ( Moderators: ik weet niet hoe ik de afbeelding kan verkleinen, ik heb gewoon in mijn bericht op de functie ''Afbeelding invoegen'' gedaan, mischien is het ook handig om de optie van foto verkleinen er bij te doen)

[Moderator-Edit] Afbeelding was te groot voor de forum-layout. Ik heb em verkleind en klikbaar gemaakt voor full-size. [/Edit][/COLOR]
 
Laatst bewerkt:
probeer eens sign in with a different user.
heb je nu wel 2 accounts na opnieuw opstarten pagina?
beter om toch plaatje te verwijderen vwb. je email adres en SPAM.
 
Laatst bewerkt:
with a diverend user

Bedoel je Sign in with a different account

Zoja, dan heb ik dat al geprobeerd, maar helaas als ik daarna weer naar hotmail ga staat die daar als enige.
 
Update

Ik heb inmiddels hotmail.com in het nederlands kunnen instellen.

Alleen meerdere acounts toevoegen is nog een probleem

Zo ziet het er nu uit (welk formaat doe je trouwens als je hem upload?) ik heb hem nu verkleind 800x600

mc857c.jpg
 
Laatst bewerkt:
Als je bent in gelogd bij hotmail, zie je Rechts boven je naam staan, als je daar op klikt, krijg je een aantal opties te zien, een daarvan is 'Andere accounts koppelen' en dan kun je je andere account toevoegen. Ik weet niet zeker of dit is wat je zoekt, maar dan hoef je niet de hele tijd opnieuw in te loggen met het andere account :thumb:
 
Nope overigens bedankt voor het meedenken, ik wil zegmaar dat als je naar hotmail.com gaat daar 2 acounts of meerdere kan toevoegen.
 
Gebruik het gratise Windows Live Mail!

Een soort outlook, maar dan voor hotmail, je kan er gratis onbeperkt accounts aan toevoegen.

Of gebruik eens een andere browser, zoals Firefox of Opera...

IE s*ck*...


Groetjes...
 
Nope ik houd niet liever IE, en windows live mail wil ik eigenlijk niet.
 
Opgelost:), iemand van een andere site gaf me de volgende tip (nucia website)

Installeer "Windows Live Messenger" eens, daar kan je de "aanmeldhulp" voor IE installeren, dit is wat jij zoekt denk ik.

Het goudenwoord was Aanmeldhulp , ik heb hem eerst van de software lijst verwijderd, hierna ben ik wat gaan internetten over aanmeldhulp, ik kwam uit op de microsoft site, en daar zeiden ze dat ik hem moest updaten, dat heb ik dus gedaan en hij staat er weer:) Bedankt voor de hulp:)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan