Hotmail doet erg vreemd!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Terrarabo

Inventaris
Lid geworden
5 okt 2001
Hoi,

Ik heb een raar probleem met Hotmail.
Als ik mij met MSN aanmeld krijg ik het bericht dat ik 2 nieuwe berichten heb. Als ik deze wil lezen moet ik mij aanmelden bij Hotmail en gaat hij vervolgens naar de pagina waar staat dat ik inderdaad post heb. Klik ik nu op POST dan moet ik mij weer opnieuw aanmelden en ga zo maar door. Ik kom dus niet bij mijn berichten???

Laatst bewerkt:
Had ik er bij moeten zetten.
Heb ik gedaan en ook cache geleegd!

Raymond Bos zei:
Hotmail doet erg vreemd!
Ik denk dat het probleem aan Hotmail zelf ligt.
Ik heb de laatste weken ook allerlei probleempjes met die site: meldingen van nieuwe berichten die er niet blijken te zijn, geen melding van berichten die er dan wél blijken te zijn en een prullenbak die ik soms 3 dagen niet geleegd krijg.
Gewoon maar even afwachten.

Off topic: beweegt je avatar ondertussen alweer? (Klik).)

Hier gaat ie nog steeds onvermoeibaar verder met z'n ADHD-gedrag. :D

:p Avatar beweegt weer prima!
Had ik het niet op opgelost gezet? Zal ik alsnog even doen.
Wat betreft Hotmail, ik zal eens een tijdje wachten maar wel jammer dat ik nu niet bij mijn post kan!

Raymond Bos zei:
:p Avatar beweegt weer prima!
Had ik het niet op opgelost gezet?
Was inderdaad al opgelost, maar er stond me alleen nog van bij dat het een heel vreemd probleempje was. :)

Guus.

Ach joh...ik heb altijd van die rare dingen. Gisteren ook nog.....heb ik een album met MP3's op mijn PC staan, speelt Mediaplayer ze niet meer af omdat het bestandsformaat niet ondersteunt werd!!!!
Vandaag PC aan en hoepla hij speelt gewoon......:p
Verder nog steeds blij met mijn machientje hoor!!

Ik heb hetzelfde probleem, ook mijn vriendin. Op beide pc's dus vrijwel altijd problemen. Maar toen ik mijn email ging checken op een pc van een vriend van mij ging alles goed :confused:
Thuis gekomen ik weer checken, en weer het probleem. Ook afmelden schijnt moeilijk te zijn voor hotmail..

[reklame]Gelukkig gebruik ik nu gmail, veel beter en sneller enzo. Icm gmail notifier is het ideaal..[/reklame]

Raymond Bos zei:
Ach joh...ik heb altijd van die rare dingen.
Wie niet? :D
Zo heb ik een processor die op hetzelfde moment 11%, 26% en 100% van zijn capaciteit gebruikt - klik. :D

Guus.

Laatst bewerkt:
Bij mijn is Hotmail plotseling reclame-vrij:D
Banners en advertenties kunnen niet worden gevonden:cool:

@Guus: Bij mij werkt de link van jou niet:confused:

Guus abc zei:
Hier ook niet? Klik.

Guus.

We krijgen deze melding:

"Ongeldig(e) Bijlage opgegeven. Neem contact op met de webmaster als je een geldige koppeling hebt gevolgd."

Tarabass zei:
We krijgen deze melding:

"Ongeldig(e) Bijlage opgegeven. Neem contact op met de webmaster als je een geldige koppeling hebt gevolgd."
Dan doe ik het plaatje even als bijlage bij dit bericht. :)

Guus.

Laatst bewerkt:
Guus abc zei:
Dan doe ik het plaatje even als bijlage bij dit bericht. :)

Guus.

Haha, dat is wel heel vreemd inderdaad. Nog nooit gezien, en dan ook grote contrasten zeg. En welke heeft het nu goed :p

Het blijven rare apparaten, pc's. Maar net zoals met vrouwen leer je er vanzelf een keer mee omgaan, zover dat mogelijk is :)

Guus abc zei:
Daar ben ik inmiddels achter: dat is Process Explorer. :)

Guus.

Hmm, valt mij een beetje tegen dan dat Aida er zo ver naast zit :(

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan