hotmail inbox niet bereikbaar

Status
Niet open voor verdere reacties.

stevennevets

Gebruiker
Lid geworden
25 jun 2001
Wat kan de oorzaak zijn dat de inbox van een hotmailaccount niet bereikbaar is? Het adres bestaat en iedereen krijgt dezelfde melding als hij er een bericht naartoe stuurt, het komt terug met de melding: niet afleverbaar, inbox niet beschikbaar? Kan hotmail zo ingesteld worden dat er niemand nog iets kan sturen en de account blijft bestaan?

Laatst bewerkt:
Het is mijn inbox niet maar van een bekende.
Krijg volgende bericht terug: PERM_FAILURE: SMTP Error (state 9): 550 Requested action not taken: mailbox unavailable
En er moet al heel wat insteken voor ze vol raakt?

Waar zie je die melding? Als je online op hotmail inlogged?

Gebruikt hij dat email adres nog wel regelmatig? Het kan zijn dat hij hem al een tijd niet heeft gebruikt en dat het adres weer geactiveerd moet worden.

ik vond dit in een nieuwsgroep over je probleem

the 550 error means that the mailbox is either unavailable or not
found. Make sure of the spelling, and make sure that the recipient
still has that address (e.g. that the account hasn't been cancelled on
them).

Het adres bestaat nog, als je het op beschikbaarheid controleert staat er dat het niet beschikbaar is voor een nieuwe account en ik heb een 25 dagen geleden nog mail gehad ervan!

Gebruikt hij dat email adres nog wel regelmatig? Het kan zijn dat hij hem al een tijd niet heeft gebruikt en dat het adres weer geactiveerd moet worden.

Ik hoor dat het bij hotmail 3 maanden gereserveerd blijft? Na een periode van inactiviteit?

Dat zou best kunnen kloppen, maar in die tijd dat hij inactief is zou het best kunnen zijn dat er geen mail ontvangen kan worden.

Alhoewel er nog geen 30 dagen verstreken waren, zou het misschien toch inactief kunnen zijn. Als ik hoor wat er juist aan de hand was dan zet ik het hier wel.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan