Hotmail Probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bazzy

Gebruiker
Lid geworden
3 apr 2005
Berichten
13
Hallo...

ik zit met een probleempje...Via via hoorde ik dat je je account kon upgraden naar 25mb en dan autmoatisch naar 250mb ofzo...nou ik probeerde dat dus, de volgende stappen werden me dan ook aanbevolen:
1. Ik moest mn land van herkomst instellen op VS
2.staat: Florida
3.Postcode: 33332
4.Klik op bewerken
5.Log uit, venster weg klikken en dan nog opnieuw inloggen...

Nou ik heb dat dus gedaan alleen ik zit nu wel op msn maar ik kan mn hotmail niet meer openen...ik krijg dan telkens dit te zien:



http://kids.passport.net/consentnee...Ve3lfDJy1d!VT0ahc!lvWrOsZqCkW87ZyywfWWfujxsHc

dan druk ik op YES en daarna Get started maar dan kom ik telkens hier terecht:

http://login.passport.net/uilogin.srf?id=10

Ik snap niet wat er is gebeurd en als ik dus mn w8woord intype dan kom ik steeds weer bij zon "kids" geval uit:confused:

Is er iemand die weet wat ik kan doen of het nog mogelijk is om mn mail te bekijken?

Alvast bedankt voor het lezen/antwoord!

Bas
 
Geplaatst door Bazzy
Hallo...

ik zit met een probleempje...Via via hoorde ik dat je je account kon upgraden naar 25mb en dan autmoatisch naar 250mb ofzo...nou ik probeerde dat dus, de volgende stappen werden me dan ook aanbevolen:
1. Ik moest mn land van herkomst instellen op VS
2.staat: Florida
3.Postcode: 33332
4.Klik op bewerken
5.Log uit, venster weg klikken en dan nog opnieuw inloggen...

Nou ik heb dat dus gedaan alleen ik zit nu wel op msn maar ik kan mn hotmail niet meer openen...ik krijg dan telkens dit te zien:



http://kids.passport.net/consentnee...Ve3lfDJy1d!VT0ahc!lvWrOsZqCkW87ZyywfWWfujxsHc

dan druk ik op YES en daarna Get started maar dan kom ik telkens hier terecht:

http://login.passport.net/uilogin.srf?id=10

Ik snap niet wat er is gebeurd en als ik dus mn w8woord intype dan kom ik steeds weer bij zon "kids" geval uit:confused:

Is er iemand die weet wat ik kan doen of het nog mogelijk is om mn mail te bekijken?

Alvast bedankt voor het lezen/antwoord!

Bas

Je hebt dit bericht toch niet gehoord op 1 april ??
Ik zou toch even scannen met Ad-Aware en Spybot S&D. Lijkt mij niet erg zuiver te zijn.
 
Hoi,

nee dat mailtje was me een paar maanden terug al es gestuurd omdat ik graag wou weten hoe ik um moest upgraden en vanavond d8 ik bijmezelf; Laat ik het es gaan proberen te upgraden en tsja :8-0: er is iets mis gegaan ;) maar ik ga zo ff scannen etc. Vind het echt vreemd
 
Je hebt dit bericht toch niet gehoord op 1 april ??
Ik zou toch even scannen met Ad-Aware en Spybot S&D. Lijkt mij niet erg zuiver te zijn.

Lijkt me niet, is een bekende truuk om je Hotmail account op te waarderen naar 250 MB.

Oplossing voor bovengenoemd probleem weet ik trouwens niet. (ps Gmail account, dan heb je 2 Gb)
 
Geplaatst door Caspar107
Oplossing voor bovengenoemd probleem weet ik trouwens niet. (ps Gmail account, dan heb je 2 Gb)

Ik wel.....kan naar 250 MB, gratis!:)

>KLIK<
 
Geplaatst door Caspar107


Lijkt me niet, is een bekende truuk om je Hotmail account op te waarderen naar 250 MB.

Kan zijn, maar waarom komt hij op die site terecht? En vooral "Kids" in heel de wereld, moet je wel mee opletten, naar mijn mening.
 
Nee dit is niet van 1 April .
Is een normale procedure.
Normaal moet je dus betalen om meer te kunnen krijgen.
En van horen zeggen , dan moet je van horen zeggen maar vragen of ie je dat dan eens precies wil uit leggen, Want dat mag ik niet HIER
 
Geplaatst door vanzwam


Kan zijn, maar waarom komt hij op die site terecht? En vooral "Kids" in heel de wereld, moet je wel mee opletten, naar mijn mening.

Dat komt omdat ie bij het openen van die account heeft aangegeven dat ie 13 jaar of jonger is. Dan lukt het inderdaad niet. Je moet het dus proberen met een account, waarin je hebt aangegeven dat je 13 jaar of ouder bent, dan kan het probleemloos.:)
 
Geplaatst door Caspar107


Lijkt me niet, is een bekende truuk om je Hotmail account op te waarderen naar 250 MB.

Oplossing voor bovengenoemd probleem weet ik trouwens niet. (ps Gmail account, dan heb je 2 Gb)

Ja die link met die stappen die "Ikself" net gaf,..heb die stappend uitgevoerd en nadat ik dus Vs. florida bla bla had ingevuld drukte ik op "Bewerken"van mn paspoort en toen kwam ik dus bij dat vage "kids"dinges....

Ik vind het gewoon kl*te omdat ik een paar belangrijke mailtjes heb en nog verw8....en ik wil ook wel zon GMail account alleen dat moet dan via via ofzo hoorde ik...dat kun je zelf niet aanmaken?.... :S
 
Geplaatst door ikself


Dat komt omdat ie bij het openen van die account heeft aangegeven dat ie 13 jaar of jonger is. Dan lukt het inderdaad niet. Je moet het dus proberen met een account, waarin je hebt aangegeven dat je 13 jaar of ouder bent, dan kan het probleemloos.:)

ikw eet dat niet meer...ik heb alleen land, staat en postcode veranderd meer niet....mssn dat ik uiets over het hoofd heb gezien ofzo? Maar is er echt niets meer aan te doen dan??
 
Geplaatst door vanzwam


Nu ja, goed voor u, maar ik vetrouw het zaakje niet. Ben nogal argwanend in zulke zaken.:)
En terecht! Ik heb ook zo'n mailtje aangekregen van "hoe hotmail te misleiden", die ging bij mij recht de prullenbak in. Bleek later toch echt te zijn, maar ja, ze sturen zoveel rond he.
 
Geplaatst door vanzwam


Nu ja, goed voor u, maar ik vetrouw het zaakje niet. Ben nogal argwanend in zulke zaken.:)

k heb sinds 22 december 2004 2 hotmail-accounts met 250 MB....geen enkel probleem gehad.:)
 
Geplaatst door James007

En terecht! Ik heb ook zo'n mailtje aangekregen van "hoe hotmail te misleiden", die ging bij mij recht de prullenbak in. Bleek later toch echt te zijn, maar ja, ze sturen zoveel rond he.

k heb het dan ook niet via 'zo'n leuk mailtje', maar hier op helpmij staat het!
 
Natuurlijk, maar dat wist ik toen nog niet he.
Hier kan je trouwens een gratis gmail account aanvragen.:)
 
Geplaatst door Bazzy


ikw eet dat niet meer...ik heb alleen land, staat en postcode veranderd meer niet....mssn dat ik uiets over het hoofd heb gezien ofzo? Maar is er echt niets meer aan te doen dan??

Als ze bij hotmail in de veronderstelling zijn dat je 13 jaar of jonger bent, dan lukt het niet nee!:)
 
Schakel snel over naar gmail en laat iedereen dat zo snel mogelijk weten.

Misschien "merkten" ze iets bij hotmail na die tienduizenden mensen die plotseling 250MB hebben en proberen ze nu al wie het nog probeert te pesten.:D

Mvg, James
 
Geplaatst door ikself


Als ze bij hotmail in de veronderstelling zijn dat je 13 jaar of jonger bent, dan lukt het niet nee!:)

nou ik ben niet jonger dan 13 jaar en dat zou ik ook nooit invullen maar het kan best zo zijn dat ik op iets 'verkeerds' heb geklikt :s
 
Geplaatst door Bazzy


nou ik ben niet jonger dan 13 jaar en dat zou ik ook nooit invullen maar het kan best zo zijn dat ik op iets 'verkeerds' heb geklikt :s

Kennelijk heb je dat (per ongeluk) wel aangegeven toen je het account opende.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan