Hotmail Probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.
Geplaatst door ikself


Kennelijk heb je dat (per ongeluk) wel aangegeven toen je het account opende.

hmz kl*te jah!! :( en ik kan er nix meer aan doen? Ik heb wel es vaker problemen met die Y*(&&*%$#^$ :evil: hotmail gehad...
 
Zijn er geen opties binnen die account? Die kunnen wij niet zien, omdat we zelf geen kids-account hebben. Tijdens die procedure om naar die 250 te gaan, moet je eerst je account sluiten en daarna terug openen. Kan je deze dan ook niet terug sluiten en daarna op de juiste manier (boven de 13) openen?
 
Geplaatst door James007
Zijn er geen opties binnen die account? Die kunnen wij niet zien, omdat we zelf geen kids-account hebben. Tijdens die procedure om naar die 250 te gaan, moet je eerst je account sluiten en daarna terug openen. Kan je deze dan ook niet terug sluiten en daarna op de juiste manier (boven de 13) openen?

Nee tis echt vaag gewoon...ik kom dan telkens weer op de site terecht om een net pasport aantemaken :s
 
Dan zal het spijtiggenoeg zo blijven...:(

Even over die gmail account, je kan ook ff een mail naar mij sturen, door op het blauwe knopje e-mail te duwen onder 1 van mijn berichten, dan stuur ik je wel een invite door. Het probleem met die website is dat gmail zo in elkaar zit, dat je enkel invites kan krijgen van je vrienden. Gmail rekent er dus op dat je elkaars gmail adres wil hebben. Daarom zal diegene die zijn invite op die website heeft gezet ook jouw nieuw gmail adres krijgen, meeste mensen gooien dat dan wel weg, maar er moet er maar een tussen zitten die irritant wil doen he.
 
Geplaatst door James007
Dan zal het spijtiggenoeg zo blijven...:(

Even over die gmail account, je kan ook ff een mail naar mij sturen, door op het blauwe knopje e-mail te duwen onder 1 van mijn berichten, dan stuur ik je wel een invite door. Het probleem met die website is dat gmail zo in elkaar zit, dat je enkel invites kan krijgen van je vrienden. Gmail rekent er dus op dat je elkaars gmail adres wil hebben. Daarom zal diegene die zijn invite op die website heeft gezet ook jouw nieuw gmail adres krijgen, meeste mensen gooien dat dan wel weg, maar er moet er maar een tussen zitten die irritant wil doen he.

tsja niks aan te doen..heb het echt gehad met hotmail :mad: maar goed..bedankt trouwens hoor maar heb al een invite van iemand gekregen :)
 
Okay;)
PS: Antwoorden op een bericht hoeft niet via een quote, meestal gewoon via de knop "reageer op bericht" behalve als er veel berichten door elkaar staan en het onduidelijk zou zijn op wiens bericht je antwoordt. Zet je bericht ff op opgelost rechtsonder op je scherm als je wil.

Groeten en good night! James:)
 
Laatst bewerkt:
haha oke oke sorry, in elk geval bedankt voor de hulp, hoewel ik er nu nog steeds niet achter ben :p maar ja geeft verder niet :D

Goede nacht :D Greetz bas
 
Hoi ik had nog een vraagje over gmail...ik heb nu zon account aangemaakt en heb een net paspoort aangemaakt om te kunnen msnen alleen moet mijn mail wordne gecontroleerd ofzo...en ik heb nu al 2x op zon link gedrukt om je mail te verifiëren of hoe het ook heet ;) maar nog steeds geen mail...duurt dat altijd zo lang?
 
Geplaatst door Bazzy
Hoi ik had nog een vraagje over gmail...ik heb nu zon account aangemaakt en heb een net paspoort aangemaakt om te kunnen msnen alleen moet mijn mail wordne gecontroleerd ofzo...en ik heb nu al 2x op zon link gedrukt om je mail te verifiëren of hoe het ook heet ;) maar nog steeds geen mail...duurt dat altijd zo lang?


Gedult!!!
 
haha dat heb ik ook wel.....:rolleyes: maar heb gisternacht rond 1 uur al zon mailtje verstuurd om mn mail adres dus te laten controleren en nu zijn we meer dan 12 uur verder :D
 
Gaat dat wel in combinatie met een net-passport?

PS: geduld is met een d :p
 
Ja het moet wel gaan met een net paspoort hoor, want iemand anders, die helaas nu offline is, heeft ook een gmail account en heeft ook zn msn-naam etc kunnen aanpassen...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan